Gjest Førstegangspinnekjøttkokke 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Pinnekjøttet mitt er ferdig om 40 minutter. Skal jeg ha det som det er når det kommer dampet ut av kjelen, eller skal jeg brune skorpe på det i ovnen før vi spiser? Dampet----brunet?? (Hvis jeg skal brune det litt, legger jeg det da på papir på plate og lar det står hvor lenge, på hvor sterk varme, hvor høyt i ovnen?) *phuh* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 872 5 438 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg kan _null_ om pinnekjøtt, men skal ikke det helt grilles på øverste rille i stekeovnen etter damping? Om man har ovn med grillfunksjon da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strutsen 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg trodde pinnekjøtt alltid ble dampkokt og ikke stekt. Mulig jeg tar feil, men jeg kan ikke huske at jeg har spist pinnekjøtt med stekeskorpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg syns det er best rett fra kjelen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg pleier å svi det av ett minutt eller to under grillen i ovnen når det er ferdig dampa. Men du må holde øye med det, så det ikke svir seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Her skrur vi på grillen, legger pinnekjøttet på en stekeplate dekket med alu-folie, og griller det litt under grillen en kort tid. Jeg har ikke tatt tiden, men det er under 5 minutter, skulle jeg tro. Vi har døra åpen på gløtt og følger med hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Førstegangspinnekjøttkokke 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tusen takk dere Endte opp med å ta det dampet fra kjelen og droppe ovnen. Aldeles nydelig ble det, virkelig topp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.