Gå til innhold

Mine tanker - "normalt"?


Gjest vil ikke i dag

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke i dag

For tiden dukker stadig tanker om at folk ikke liker meg, hater meg, prøver å unngå meg, planlegger å skade meg etc. opp. Dette er noe som går i perioder. Kan egentlig ikke si at det er noe konkret som er annerledes nå enn for noen måneder siden (i mitt forhold til andre mennesker). Ikke annet enn disse tankene som dukker opp. Jeg vet ikke om det har noe å si, men tankene/forestillingene (vet ikke hva jeg skal kalle dem) gjelder også fremmede, som bussjåføren eller dama i kassa på rema.

Vurderer for tiden å begynne på ap (av andre årsaker). Vil det hjelpe mot dette også? Jeg vet ikke om dette er normalt, tvangstanker eller vrangforestillinger. (Er litt forvirret for tiden.) Det er slitsomt å ha det sånn som dette. Hvis jeg begynner på ap og disse tankene/forestillingene forsvinner, vil det da si at det er vrangforestillinger? Eller kan det fortsatt være normalt eller tvangstanker? Og hvis de forsvinner hvis jeg begynner med ap, vil det kunne hjelpe senere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...