Gå til innhold

NHD

Gjest mye man kan lure på....

Anbefalte innlegg

Gjest mye man kan lure på....
Skrevet

har du hatt angst noen gang ?

Videoannonse
Annonse
Gjest balansekunstneren
Skrevet

Jeg lurer på om han har noen erfaring selv med hypomanier og manier, siden han prøver ut så mye av medisinene som blir gitt til pasientene. Ikke utenkelig at det kan føre til ting.

Gjest MedicNerd
Skrevet

Jeg lurer på om han har noen erfaring selv med hypomanier og manier, siden han prøver ut så mye av medisinene som blir gitt til pasientene. Ikke utenkelig at det kan føre til ting.

Gjør han? Putter i seg psykofarmaka?? Hadde jeg aldri tort...

Ellers opplever vi vel alle angst en eller annen gang i livet - noe annet ville være å regne for unormalt. Det som igjen regnes som unormalt er når angsten griper sånn om seg at den ødelsegger for folks daglige livsførsel.

Gjest balansekunstneren
Skrevet

Gjør han? Putter i seg psykofarmaka?? Hadde jeg aldri tort...

Ellers opplever vi vel alle angst en eller annen gang i livet - noe annet ville være å regne for unormalt. Det som igjen regnes som unormalt er når angsten griper sånn om seg at den ødelsegger for folks daglige livsførsel.

har har sagt det før i en tråd at han jevnlig tester ut nye medikamenter...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

har har sagt det før i en tråd at han jevnlig tester ut nye medikamenter...

Ja, jeg har testet ut bivirkningene (ved korttidsbruk) på en rekke psykofarmaka.

Greier bedre å forklare pasientene hva de kan ha i vente når jeg har opplevd det selv. Forstår også bedre det pasientene forteller at de opplever.

Gjest balansekunstneren
Skrevet

Ja, jeg har testet ut bivirkningene (ved korttidsbruk) på en rekke psykofarmaka.

Greier bedre å forklare pasientene hva de kan ha i vente når jeg har opplevd det selv. Forstår også bedre det pasientene forteller at de opplever.

men vil ikke du oppleve medisinene ganske anderledes når du ikke (forhåpentligvis) ikke har psykiske problemer selv? Er det bare bivirkningene du tester ut?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

men vil ikke du oppleve medisinene ganske anderledes når du ikke (forhåpentligvis) ikke har psykiske problemer selv? Er det bare bivirkningene du tester ut?

Det er i hovedsak bivirkningene ved kortvarig bruk jeg har testet ut. Selvsagt fikk jeg også med meg effekt på kort sikt slik som søvn og Nozinan.

Gjest balansekunstneren
Skrevet

Det er i hovedsak bivirkningene ved kortvarig bruk jeg har testet ut. Selvsagt fikk jeg også med meg effekt på kort sikt slik som søvn og Nozinan.

Fastlegen min sa at han hadde prøvd ut Nozinam en gang han var på jobb, han ble utfordret av en narkoman. han begynte å klø voldsomt over hele kroppen, og bli helt sløv. Så han måtte bare gå hjem fra det møtet han skulle på etterpå. Så han har aldri gitt meg Nozinam:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...