Gjest paradise_hotel 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skal ha huset for at familie og slekt for første gang denne julaftenen. De fleste kommer etter middagen. Jeg lurer derfor på hva jeg skal servere dem. Har hørt at noen baker en kake, hva kan passe etter en stor ribbemiddag? Jeg har 5-6 sorter småkaker, men synes det er litt lite å servere. Forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søtmons 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Huset *fullt av familie* skulle det være.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juleelskeren! 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg hadde kjørt på med dessert (multer m/fløte og hjemmebakt kransekake ved siden av, må vite!), småkaker og julegodterier. Er jo noe begrenset hva folk orker å spise utover kvelden etter en heavy middag. Skal du bake, så kan du jo velge hva som helst av festkaker. Bløtkake, marsipankake, en pent pyntet sjokoladekake - hva som helst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Riskrem m/hjemmelaget jordbærsaus, evt. bringebærsaus om du heller foretrekker det. Og karamellpudding. Ikke alle liker det samme ;-) I tillegg har vi snop og snacks, krumkaker etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren 3 137 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fruktsalat er alltid godt og friskt etter en julemiddag. Iskake smaker vel også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sherryfromasj! og alkoholfri fromasj til eventuelle unger. Krumkaker, kransekake, frukt, nøtter og salt snacks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Omde kommer til kaffe ville jeg servert småkaker, kransekake, iskake, twist, sjokolade og annet godteri. Er begrenset hvor mye man orker etter middagen. Kommer de til dessert, ville jeg servert risgrøt og karamellpudding. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg hadde kanskje kjøpt en iskake i tillegg til de 7 slaga og julegodteri/nøtter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Omde kommer til kaffe ville jeg servert småkaker, kransekake, iskake, twist, sjokolade og annet godteri. Er begrenset hvor mye man orker etter middagen. Kommer de til dessert, ville jeg servert risgrøt og karamellpudding. :0) RisGRØT til dessert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønse-Magda 0 0 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 RisGRØT til dessert? Hun mener sikkert vadmelsgrøt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest is så klart 0 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 riskrem er deilig, men det har vel gjestene allerede spist etter sin middag? Iskake er en slager, lett å lage og lett å servere.he..he.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Regner med de allerede hatt dessert? Tror jeg ville satset på noe gjærbakst i tillegg til et flott fruktfat, sjokolade/marsipan og noe snacks. Det holder :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 799 5 399 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Etter middag og dessert pleier jeg å servere daim-iskake, lefser, litt småkaker, div. snacks og mandariner. ) + kaffe, te og brus. Vi har som regel ikke alkohol, som oftest kjører de fleste, men de som ikke kjører blir tilbudt en konjakk til kaffen om vi har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) 5 249 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvis du har 6 sorter småkaker så kan du bake den kaka du kan best å servere i tillegg. Mer enn nok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) 5 249 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 RisGRØT til dessert? Riskrem tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell 4 433 12 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg ville ikke bakt kake, men hatt multekrem og iskrem i tillegg til småkakene. Og frukt og nøtter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 RisGRØT til dessert? Nei, det ble jo lit feil... Mente egentlig risKREM. Men det skjønte du nok.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nei, det ble jo lit feil... Mente egentlig risKREM. Men det skjønte du nok.. Innerst inne skjønte jeg det nok, men det kan jo være noen som spiser risgrøt og? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Innerst inne skjønte jeg det nok, men det kan jo være noen som spiser risgrøt og? ) Jeg liker ikke riskrem, så da jeg var mindre hadde jeg alltid risgrøt. ;p Nå har jeg karamellpudding. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet 0 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ostekake med rød gele på toppen... kanskje også jordbær i.... rød som jula, og ikke for mettende etter en mektig julemiddag Det må jo være plass til småkaker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.