xxløvetannxx Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Tror dere det stemmer at om man er redd for å miste kontrollen, så skjer det ikke? Jeg har i mange tilfeller møtt personer som sier de er redd de kommer til å eksplodere og miste fatningen (bli sint etc.), men har aldri noen gang opplevd disse som aggressiv i utgangspunktet. Noen sier også de er redd for å bli gal... (men hva er gal?) - og jeg har aldri opplevd disse som usatbile engang. Jeg blir bare så forundret over hvor motstridende frykten er med det bildet personen har gitt av seg selv over mange år. Er det å være "redd for å bli gal" det som hjelper folk til å holde hodet over vannet? 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Jeg var redd for å bli gal da jeg var barn,hele tiden var jeg redd for det. Jeg ble det også..jeg tror man får det man tenker på til slutt,hvis man tenker lenge nok på det. Men det er jo sprøtt å tenke på,for hvordan vil det da gå med hypokondere? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.