Speak 11 239 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå har jeg fått helt hjerneteppe. Treger noen gode tips til tilleggspresanger til bror 30 år (2-300) og mor og far på 60 år. Mor og far skal få "gavekort" på en tjeneste, men det hadde vært fint å ha en liten pakke også:-) Gavekort fungerer dårlig på disse. (Blir fort glemt....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg synes bestandig bøker og CD'er fine gaver i den prisklassen. De kan jo også greit byttes. CD'er er kanskje mindre aktuelt nå som mange skaffer all musikk via iTunes o.l. Forøvrig vil det jo avhenge helt av hva slags interesser han har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 825 5 415 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 ''Nå har jeg fått helt hjerneteppe.'' *Fnis* Jernteppe heter det. ;o) Hva med en film / cd / bok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 ''Nå har jeg fått helt hjerneteppe.'' *Fnis* Jernteppe heter det. ;o) Hva med en film / cd / bok? Heter det det? Her trodde jeg faktisk at jeg hadde skrevet riktig:-) Da har jeg lært noe i dag også. Tusen takk. Bøker og filmer er ikke enkelt å kjøpe til andre.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg synes bestandig bøker og CD'er fine gaver i den prisklassen. De kan jo også greit byttes. CD'er er kanskje mindre aktuelt nå som mange skaffer all musikk via iTunes o.l. Forøvrig vil det jo avhenge helt av hva slags interesser han har. Det må vel være det jeg synes er vanskeligst å kjøpe til andre mennesker. (Med unntak av barn) Kanskje fordi jeg er så sær selv på hva jeg ønsker å lese. Film og musikk blir jo stort sett lastet ned. Men takk for forsøket:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bok, med byttekort. Hansker, skal bli snø til jul i år. En herre/dameparfyme. En pen genser/skjorte. Samleting, som servise eller glass eller sølvbestikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet 0 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva med en cd eller en dvd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bror: Portable USB Kit. En liten pakke med alskens USB-overganger etc. DVD? Peak Performance vannflaske, nøkkelsnor etc. (ja, vi digger Peak ;-)) Lue? Rubik's Revolution? Foreldre: alt over her... hehe. Se forøvrig på www.teknikmagasinet.no Plenty gadgets, nyttige og unyttige dingser ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Hva med en cd eller en dvd? Musikk og filmer blir lastet ned av broren min. Og å kjøpe det til foreldrene mine er jammen ikke enkelt. Aner ikke hva jeg skulle kjøpt som de liker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Bror: Portable USB Kit. En liten pakke med alskens USB-overganger etc. DVD? Peak Performance vannflaske, nøkkelsnor etc. (ja, vi digger Peak ;-)) Lue? Rubik's Revolution? Foreldre: alt over her... hehe. Se forøvrig på www.teknikmagasinet.no Plenty gadgets, nyttige og unyttige dingser ;-) Her var det tips om andre ting enn bøker, CD og DVD. Endelig:-) Skal sjekkes ut nærmere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.