Gå til innhold

graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest Jenteee15
Skrevet

Hei ! Jeg er en jente på 15år, som lurer på noe om gravidite. Jeg og en gutt var i sengen og koste for ca. 3 uker siden. Begge var nakne, men jeg er ganske sikkert på at penisen ikke var borti skjeden eller nærme. Men han fingert meg og jeg ronket han, han slikket meg og jeg sugde han. Er det stor kjangse for at jeg er gravid, for mensen er forsinket med en uke nå. Jeg er veldig veldig bekymret, og trenger virkelig svar. På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han hadde sperm på fingrene da han holdt på med deg er det en teoretisk mulighet for at du kan ha blitt gravid, men den er liten... Stress og engstelse kan også gjøre at mensen lar vente på seg.

Gjest du er ikke gravid
Skrevet

hvis penisen hans ikke har vært inni skjeden din, er du ikke gravid, at mensen er forsinket kan skyldes at du bekymrer deg for det.

Gjest sånnerdet
Skrevet

Du er neppe gravid på bakgrunn av den seksuelle aktiviteten du beskriver. Men i og med at du bekymrer deg så mensen uteblir, kjøpe en graviditetstest og få det hele ut av verden. Når den viser negativ (ikke gravid) har du antagelig mensen kort tid etter :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er særdeles lite sannsynlig at du er gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...