Gjest bølger Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er ustabil nå, og tok 4mg fluanxol i tillegg til de 2 jeg tar på morgenen. Skadet meg selv også. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg blir dårlig. Sobrilen tok jeg så mye av, at de trodde jeg var ruset på jobb. Etterpå har jeg ikke våget å ta de. Men det er vel ikke stort bedre, det jeg gjør nå. Jeg har roet meg ned nå, men føler meg sløv og nummen i kroppen. 0 Siter
Gjest ønsker deg vel Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 ''Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg blir dårlig. Sobrilen tok jeg så mye av, at de trodde jeg var ruset på jobb.'' Du var jo ruset på jobb dessverre. Du kan ikke gå på jobb i en slik tilstand.Ikke kan du kjøre bil heller. Jeg skjønner at du sliter, og vet hvor fryktelig det er, men hold deg hjemme til du er bra nok til å gå på jobb. Ta kontakt med legen din å få en sykemelding eller for å legge en slagplan for tiden fremover. Jeg håper du snart får det bedre. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 ''Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg blir dårlig. Sobrilen tok jeg så mye av, at de trodde jeg var ruset på jobb.'' Du var jo ruset på jobb dessverre. Du kan ikke gå på jobb i en slik tilstand.Ikke kan du kjøre bil heller. Jeg skjønner at du sliter, og vet hvor fryktelig det er, men hold deg hjemme til du er bra nok til å gå på jobb. Ta kontakt med legen din å få en sykemelding eller for å legge en slagplan for tiden fremover. Jeg håper du snart får det bedre. Det er en stund siden jeg tok sobril. Har ofte tenkt etterpå at jeg aldri burde kjørt bil i den tilstanden, men tanken om at jeg ikke burde kjøre bil var der ikke i det hele tatt. Det eneste jeg tenkte på var at jeg måtte fungere på jobb og tok på sobril for å klare det Det er jo ikke bedre slik jeg takler ting nå, men jeg tror ikke det påvirker kjøreegenskapene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Det har i hvert fall ingen hensikt. Du blir ikke bedre av det. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Det har i hvert fall ingen hensikt. Du blir ikke bedre av det. Jeg blir roligere etter en stund, men det er kanskje bare Placebovirkning. Psykiateren jeg gikk til sa at de kunne gi virkning etter noen timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.