Gå til innhold

NHD hva tenner gjennomsnittmannen på

Anbefalte innlegg

Gjest julepresangen
Skrevet

....når det kommer til sex... Det vet sikkert du mye om! Jeg vil glede kjæresten min og gi han en ekstra fin julepresang....

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Noen lever jo av menns tenning. Akkurat som andre selgere fremstiller de varen slik at salget maksimeres.

Gjest julepresangen
Skrevet

Noen lever jo av menns tenning. Akkurat som andre selgere fremstiller de varen slik at salget maksimeres.

nå var det meg som var julepresangen dah....

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg forsto det. Samtidig oppfattet jeg at det skulle være litt mer raffinert enn "Kom naken, ta med øl".

Skrevet

Men det er da ingen av oss her inne, heller ikke NHD, som vet hva som tenner akkurat din mann mest! Du burde jo være den nærmeste til å vite det...

Seksuell tenning er temmelig individuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...