Gjest julepresangen Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 ....når det kommer til sex... Det vet sikkert du mye om! Jeg vil glede kjæresten min og gi han en ekstra fin julepresang.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Noen lever jo av menns tenning. Akkurat som andre selgere fremstiller de varen slik at salget maksimeres. 0 Siter
Gjest julepresangen Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Noen lever jo av menns tenning. Akkurat som andre selgere fremstiller de varen slik at salget maksimeres. nå var det meg som var julepresangen dah.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 nå var det meg som var julepresangen dah.... Jeg forsto det. Samtidig oppfattet jeg at det skulle være litt mer raffinert enn "Kom naken, ta med øl". 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 nå var det meg som var julepresangen dah.... Men det er da ingen av oss her inne, heller ikke NHD, som vet hva som tenner akkurat din mann mest! Du burde jo være den nærmeste til å vite det... Seksuell tenning er temmelig individuelt. 0 Siter
FGT Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 nå var det meg som var julepresangen dah.... Din væremåte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.