Gjest Nerda 0 0 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har snart stått på 42mg i snart en uke nå. Serumnivå torsdag... Så vidt jeg skjønner er dette en homeopatisk dose. Det er en omfattende greie dette synes jeg, men sånn som jeg fyker opp og ned i stemningsleiet om dagen får jeg tåle det. Jeg bare lurer på hvor langt tid det i gjennomsnitt tar før en normal, voksen person å komme opp i vedlikeholdsdose? Og går det greit å bruke Atacand? Den er vel beslektet med ACE-hemmere, forstår det som at de kan øke litiumnivået. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Når du får svaret på torsdagens prøve, skal en kunne beregene riktig dose med en gang. Etter en uke på denne dosen er du i mål. En bør da ta en prøve på nytt for å sikre seg at en traff blink. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda 0 0 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Når du får svaret på torsdagens prøve, skal en kunne beregene riktig dose med en gang. Etter en uke på denne dosen er du i mål. En bør da ta en prøve på nytt for å sikre seg at en traff blink. Okey Det var dagens positive! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.