Gå til innhold

Universalhøytalere til DAB-radio?


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Jeg kom på at kjæresten trenger små høyttalere til DAB-radioen sin. Han har den på jobben, men ikke fått kjøpt høyttalere enda derfor bruker han den ikke. Men jeg vet jo ikke hvilket merke det er. Det er ikke Tivoli, men en mindre en. Finnes det universalhøyttalere eller må jeg spørre han hvilket merke det er? Hadde vært fint med en gave han ikke vet om også da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gugga og Bippi

Men passer de til alle typer plugger? Jeg vet ikke hva slags plugg det er på radioen.

Ja så lenge det er "line-out" på radioen så passer det. Kan også koble de til i hodetelefonutgangen, men det er ikke det greieste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så lenge det er "line-out" på radioen så passer det. Kan også koble de til i hodetelefonutgangen, men det er ikke det greieste.

Tusen takk :o) Da skal jeg titte etter det :o) Kan jo byttes hvis dem absolutt ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...