Gå til innhold

Når er man egentlig blitt kjærester?


Gjest Slett ikke nå...

Anbefalte innlegg

Gjest Slett ikke nå...

Når kan man kalle seg kjærester? Hvor lenge bør man ha datet før det? Hva når man har hatt sex, er man nærmere å være kjærster da?

Eller er det nesten som en kontrakt, noe man bare blir enige om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs vel litt på alder.

Man er langt fra nødvendigvis kjærester fordi man har hatt sex. Derimot kan man vel være kjærester selv om man ikke har hatt sex.

Man er kanskje kjærester når man lurer på hva "vi" skal gjøre i helgen? Vanligvis spør man vel hverandre temmelig uformelt om man er kjærester etter en tid - det være seg tre dager, tre uker eller tre måneder :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. det er vel forskjellig fra par til par. Da samboern min og jeg datet så gikk ting veldig fort. Han overnattet hver gang jeg hadde barnefri, og så begynte han å komme på besøk hver kveld etter poden hadde lagt seg. Etterhvert var det en selvfølge at han skulle sove hos meg da jeg hadde barnefri. Da husker jeg vi snakket om forventninger og hva vi ville og begge lurte på om vi kunne kalle oss et par, og det synes vi begge. Ble litt sånn "er vi sammen nå?" hehe... Ble litt latter ut av det, men det endte godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Jeg og kjæresten min ble kjærester etter to uker. Vi er godt voksne og da sa han det, sånn litt tilfeldig til meg. Naboen min, som er ti år yngre holdt på å date i et halvt år, før de ble kjærster. Slitsomt syntes jeg det hørtes ut. er dette viktig å jeg vite, da spør du oom hva som skjer og hva dere er. Lykke til! ps.jeg tror at dere er kjærester... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slett ikke nå...

hei! Jeg og kjæresten min ble kjærester etter to uker. Vi er godt voksne og da sa han det, sånn litt tilfeldig til meg. Naboen min, som er ti år yngre holdt på å date i et halvt år, før de ble kjærster. Slitsomt syntes jeg det hørtes ut. er dette viktig å jeg vite, da spør du oom hva som skjer og hva dere er. Lykke til! ps.jeg tror at dere er kjærester... :)

Tja, jeg vet ikke. Har møtt han til og fra i november/desember. Overnattet to ganger, men det er litt komplisert, siden vi begge har barn og han bor en god kjøretur unna meg. Vanskelig å sees ofte, men vi finner vel en løsning ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...