Gå til innhold

psykopatiske trekk?


Gjest psykopat

Anbefalte innlegg

Gjest psykopat

har til tider følt meg veldig kald og spesiell, har en veldig brokete fortid og mye misbruk seksuelt og diverse ting...jeg er egentlig en veldig følsom person, som egentlig ikke gråter lett for andre, bare når jeg har d vondt selv, jeg tenker mye på andre. for mye..men når j blir kald og følelseløs blir j redd jeg kan bevege meg mot å bli psykopat....noen som har noen forklaring? jeg blir litt redd meg selv, fordi jeg ønsker ikke være sik , men mister all samvittighet og følelsen noen ganger, og kan gjøre rimelige slemme ting, utne å bry meg....ser på syke ting å fryder meg...d er rart, jeg som er så snilll...eller er jeg ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psykopatiske trekk eller ikke. Det er ikke alltid harmoni mellom sinn og kropp, og din personlighet. noen føler at det må kjempe mer mot seg selv en noen andre, mens andre har en mer holdning som sier, ja vel slik er jeg, og får mer problemer med å være seg selv, for å si det slik. mye har med holdning å gjøre, eller innstillingen til seg selv, om en føler har de eller de svakheter å kjempe mot. du er både snill og fryder deg også over gale ting, ja det er det som er ubalanse. hvis du vil ta vare på deg selv, med å bevare din selvrespekt, opp god selvfølelse, så er det ikke svakhetene dine som trenger å være den største hindringen, men synet på dem, og at du bevisst bekjemper dine negative tendenser. Det er dette du vil bedømt etter, ikke dine følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...