Gjest søtmons 0 0 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har 6 kg ribbe i fryseren som jeg skal steke på lillejulaften. Først skal den stå i kjøleskapet et par dager med salt og pepper. Når skal jeg ta den opp og sette den i kjøleskapet? Hvor lang tid trenger den for å tine? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren 3 137 0 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 1 1/2 - 2 døgn beregna jeg i kjøleskapet før den var tint. Deretter som du skriver et par døgn med salt og pepper etterat den er tint. Gått over til fersk ribbe, hentes på Meny 22.12 ferdig saltet og pepret. Bare godgjør seg her i kjøleskapet og så er det jul... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har 3 kg ribbe i fryseren. Tar den opp på søndag for å la den tine i kjøleskapet. Salter og peprer på tirsdag. Steker på torsdag formiddag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søtmons 0 0 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 1 1/2 - 2 døgn beregna jeg i kjøleskapet før den var tint. Deretter som du skriver et par døgn med salt og pepper etterat den er tint. Gått over til fersk ribbe, hentes på Meny 22.12 ferdig saltet og pepret. Bare godgjør seg her i kjøleskapet og så er det jul... Lurt. Bestiller du på forhånd da? For det er vel fort utsolgt ellers...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren 3 137 0 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lurt. Bestiller du på forhånd da? For det er vel fort utsolgt ellers...? Ja, bestiller på forhånd og får fersk og nydelig ribbe, gjort det i flere år nå. Best med fersk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.