Gå til innhold

Fjernet spira.


Gjest kakespade

Anbefalte innlegg

Gjest kakespade

Jeg er 52 år og fikk fjernet spiral i dag som jeg har hatt i snart 12 år. De siste to årene har jeg hatt uregelmessig mens og dette året hadde jeg enormt kraftig mens i februar og så opphold til juli. Da blødde jeg slik at jeg ble skremt. I september blødde jeg i tre uker. Jeg fikk time hos gynekolog for to uker siden som prøvde å fjerne spiralen, men måtte gi opp pga. store muskelknuter og at den var godt grodd etter så lang tid. I dag var jeg hos henne, fikk bedøvelse og hun greide å fjerne den selvom det gjorde grusomt vondt.

Hun vil at jeg kommer igjen til våren for å sjekke muskelknutene og se om ikke de kraftige blødningene gir seg. Da jeg spurte om ikke jeg kunne regne med at jeg var ferdig med slikt svarte hun at nei det trodde hun ikke.

Jeg har hetetokter selvom de er til å leve med, og jeg vil ikke under noen omstendigheter ta østrogen. jeg trodde at mensen ville bli slutt nå, men hvorfor sier hun nei? Håper da ikke at hun mener at jeg kan bli gravid?? huffameg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...