Gå til innhold

NHD: Gutter er gutter er gutter er... ?


Gjest skr s

Anbefalte innlegg

Hva mener du egentlig om utroskap, NHD? Har spurt rundt dette et par ganger før, men det er som om du unngår temaet.

Jeg snakker ikke om engangstilfeller, eller hvor en stakkar har en vrang og vanskelig kone, men tilfeller der damene står på egne bein, holder seg i form og tar vare på seg selv, er både snille kjærester og spennenede i senga, og gjør sitt for at forholdet skal være bra for begge, også tilfeller der forholdet er nytt og spennende.

- og likevel lever mannen dobbeltliv - og er enten kjempesøt på hjemmebane samtidig som han utnytter seg av de han anser som mindre attraktiv enn sin kjære, eller vekselvis hater og elsker to damer, lyver til man tror man skal bli gal, og enden på visa er at han prøver å være så jævlig som mulig, og gjerne toppe det med å gni det sånn inn hvor lykkelig han er med den han valgte.

Må vi bare finne oss i at menn lyver til vi blir tullete, er utro og feige, og er det generelt umodent og selvhøytidelig av oss å avslutte et forhold etter svik? Er det bare sånn det ER?

Greit å få vite det nå, så jeg kan slå meg til ro og slutte å lete etter noe som ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest a ghost in the shell

Du preker her om myter. Menn er ikke mere utro enn kvinner. Jeg har aldri vært utro, og blandt mine bekjentskaper opp igjennom årene, har begge de jeg har kjent som var utro vært kvinner.

Denne tråden passer vel bedre på samliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest min erfaring på feltet

Jeg har etter hvert blitt innforstått med at utroskap er noe som mest sansynlig kommer til å skje. Det har jeg sett i de aller fleste forhold rundt meg, men det er ikke kunn mennene som er utroe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også utroskap blant kvinner. Kanskje det er mer utbredt enn man tror? Og langt fra alle menn er utro. Jeg er mann, og har aldri selv vært utro. Dòg har jeg hørt venninder sittet og fortalt om andre jenter/kvinner som har vært utro, og at de i noen tilfeller sågar har vært med på å dekke over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en kvinne som en mann burde verdsette mer i disse utomskapende tider. Vi sier at de er normalt eller vanlig, det de fleste gjør, men om det er rett, er noe helt annet. Dette er ikke en biologisk eller en følelsemessig sak, men om moral, ha ryggrad, å forstå og verdsette hva som holder to sammen i et nært og fortrolig.

Det er tydeligvis at dere ikke kjenner hverandre godt nok, og at dere har forskjellige verdiprinsipper rundt deres forhold. Det er trist at det blir en duellkamp, der det skulle bli en duett i sammen.

Det er trist for deg som sikkert har lagt mye ned i ditt forhold, noe som kvinner lett kan gjøre, men hvis denne mannen lurer deg, så spark han så langt du klarer uten en mime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...