Gjest litt anonym 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Finnes det en liste over alle behandlingstilbud i psykiatrien i Norge? Eventuelt noen som har linker å dele med meg...steder dere anbefaler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 2 349 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er ikke psykiatritilbudet, sånn ca: "Beggars can't be choosers". Har aldri i mine år i psykiatrien hatt særlig mye valg over hvem jeg går hos, og hvor jeg går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt anonym 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er ikke psykiatritilbudet, sånn ca: "Beggars can't be choosers". Har aldri i mine år i psykiatrien hatt særlig mye valg over hvem jeg går hos, og hvor jeg går. mulig det. det jeg er interessert i å vite/finne er et godt senter/sted hvor jeg kan søkes inn.......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Tror ikke det finnes noe samlet oversikt. Best oversikt får du ved å gå inn via nettsidene til de fire RHFog arbeide deg nedover til de enkelte HF og deres psykiatriske avdelinger/divisjoner For midt-norge: http://www.helse-midt.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt anonym 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Tror ikke det finnes noe samlet oversikt. Best oversikt får du ved å gå inn via nettsidene til de fire RHFog arbeide deg nedover til de enkelte HF og deres psykiatriske avdelinger/divisjoner For midt-norge: http://www.helse-midt.no Skremmende NHD.....men du vet vel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Skremmende NHD.....men du vet vel. Hva er skremmende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt anonym 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hva er skremmende? Du er. Men siden du allerede vet - kan kanskje du anbefale noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist jente 0 0 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 mulig det. det jeg er interessert i å vite/finne er et godt senter/sted hvor jeg kan søkes inn.......... Hva som er godt og riktig behandlingstilbud avhenger jo mye av problemstillingen. Har sett NHD sin link og er enig i at den er skremmende lang. Men vanskelig å gi noen konkrete råd med så lite informasjon (ikke meningen å presse deg til å gi mer informasjon enn du føler deg komfortabel med). Hva som er best for den enkelte varierer jo utifra både problemstilling og personlighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.