Gå til innhold

Behandlingstilbud


Gjest litt anonym

Anbefalte innlegg

Gjest litt anonym

Finnes det en liste over alle behandlingstilbud i psykiatrien i Norge?

Eventuelt noen som har linker å dele med meg...steder dere anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke psykiatritilbudet, sånn ca: "Beggars can't be choosers".

Har aldri i mine år i psykiatrien hatt særlig mye valg over hvem jeg går hos, og hvor jeg går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt anonym

Er ikke psykiatritilbudet, sånn ca: "Beggars can't be choosers".

Har aldri i mine år i psykiatrien hatt særlig mye valg over hvem jeg går hos, og hvor jeg går.

mulig det.

det jeg er interessert i å vite/finne er et godt senter/sted hvor jeg kan søkes inn..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Tror ikke det finnes noe samlet oversikt.

Best oversikt får du ved å gå inn via nettsidene til de fire RHFog arbeide deg nedover til de enkelte HF og deres psykiatriske avdelinger/divisjoner

For midt-norge:

http://www.helse-midt.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt anonym

Tror ikke det finnes noe samlet oversikt.

Best oversikt får du ved å gå inn via nettsidene til de fire RHFog arbeide deg nedover til de enkelte HF og deres psykiatriske avdelinger/divisjoner

For midt-norge:

http://www.helse-midt.no

Skremmende NHD.....men du vet vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trist jente

mulig det.

det jeg er interessert i å vite/finne er et godt senter/sted hvor jeg kan søkes inn..........

Hva som er godt og riktig behandlingstilbud avhenger jo mye av problemstillingen. Har sett NHD sin link og er enig i at den er skremmende lang. Men vanskelig å gi noen konkrete råd med så lite informasjon (ikke meningen å presse deg til å gi mer informasjon enn du føler deg komfortabel med).

Hva som er best for den enkelte varierer jo utifra både problemstilling og personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...