Gjest Tom Doodley 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har bipolar 2, men opplevde for noen uker siden noe veldig rart. Det varte i noen timer, dagen derpå var jeg ganske normal igjen. Jeg var vel hypoman ifra før. Plutselig skiftet alt farge, de ble skarpe og klarere. Jeg "hørte" at tiden sto stille og inne i hodet mitt begynte et voldsomt turbokjør, et ekko av tanker som pendlet over mange ting pr sekund. Jeg greide ikke å fullføre en ting, før jeg startet på neste. Det gjaldt tema det ble pratet om og ting jeg skulle gjøre. De som var tilstede kommenterte at jeg var helt snål. Jeg har nå aldri vært sånn før, selv om jeg har vært hypoman. Jeg skammer meg også veldig over dette da det var mange som var tilstede da det skjedde. Hva var det egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minniea 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 helt normalt under en sterk hypomani dette. opplevd lignende mange ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom Doodley 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 helt normalt under en sterk hypomani dette. opplevd lignende mange ganger. Takk for svar, jeg har bare aldri opplevd å få et sånt "anfall" før. Det sto på i kanskje tre timer. Det var ganske så enormt kan du si, skremmende. Har opplevd noe tilnærmende før da jeg brukte AD, men ikke i så stor grad som dette. Tror det var hva de på trøndersk kaller "ei skikkelig toillfauk." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.