Gå til innhold

Hva var dette?


Gjest Tom Doodley

Anbefalte innlegg

Gjest Tom Doodley

Jeg har bipolar 2, men opplevde for noen uker siden noe veldig rart. Det varte i noen timer, dagen derpå var jeg ganske normal igjen.

Jeg var vel hypoman ifra før. Plutselig skiftet alt farge, de ble skarpe og klarere. Jeg "hørte" at tiden sto stille og inne i hodet mitt begynte et voldsomt turbokjør, et ekko av tanker som pendlet over mange ting pr sekund. Jeg greide ikke å fullføre en ting, før jeg startet på neste. Det gjaldt tema det ble pratet om og ting jeg skulle gjøre.

De som var tilstede kommenterte at jeg var helt snål. Jeg har nå aldri vært sånn før, selv om jeg har vært hypoman. Jeg skammer meg også veldig over dette da det var mange som var tilstede da det skjedde. Hva var det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tom Doodley

helt normalt under en sterk hypomani dette. opplevd lignende mange ganger.

Takk for svar, jeg har bare aldri opplevd å få et sånt "anfall" før. Det sto på i kanskje tre timer. Det var ganske så enormt kan du si, skremmende.

Har opplevd noe tilnærmende før da jeg brukte AD, men ikke i så stor grad som dette.

Tror det var hva de på trøndersk kaller "ei skikkelig toillfauk." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...