Gjest liten sjekk 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 A pro pos tråden under her om X-faktor. Noen skreiv at de aldri kommer til å kjøpe cd'n den som vinner får gi ut. Jeg husker tilbake til hine hårde dager her på DOL og diskusjonen om bl.a Ali Fuentes som var med i Idol. Noen var kjempefan og proklamerte høyt og tydelig at hans cd skulle de -garantert- kjøpe når den kom ut. Men var det noen som virkelig gjorde det? Har dere kjøpt noen av de andre idoldeltagernes cd'er? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten sjekk 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o) Den er visst på vei. Vi må få rapport når den er i hus! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o) Ja, hva skejdde med han..han fikk jo til og med Jan Werners "legat for unge kunstnere" i fjor.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Den er visst på vei. Vi må få rapport når den er i hus! *Hehe* Bare jeg får med meg at den er kommet så må jeg vel kjøpe den sånn som jeg proklamerte det her inne den gangen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ja, hva skejdde med han..han fikk jo til og med Jan Werners "legat for unge kunstnere" i fjor.... Så snurten av ham på skjermen forleden dag, det var derfor jeg husket ham nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Så snurten av ham på skjermen forleden dag, det var derfor jeg husket ham nå. Han er jo dyktig, uten tvil:-) Og hva skjedde med han som vant "norske talenter"? Jeg husker ikke navnet hans... Men gratulerer til Chand i kveld!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frudolén 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvemamma 345 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o) ''Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o'' Du slipper å vente lengre, cd`n har kommet den. http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=product&productId=3160075 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har knapt sett en episode av X-Factor eller Idol, og langt mindre vurdert å kjøpe en CD derfra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt 3 119 0 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nei, men cd`en til BlackSheeps har jeg kjøpt, og den spilles ofte, ungene mine digger den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 ''Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o'' Du slipper å vente lengre, cd`n har kommet den. http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=product&productId=3160075 Finnes den ikke i vanlig format? Bilspilleren min tar nok ikke MP3 gitt... Kan jeg laste den over på pc og formatere den om til vanlig format og så brenne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvemamma 345 0 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Finnes den ikke i vanlig format? Bilspilleren min tar nok ikke MP3 gitt... Kan jeg laste den over på pc og formatere den om til vanlig format og så brenne? Det er dikkert mulig å gjøre slik du beskriver, men cd`n kan sikkert kjøpes i vanlig butikk der du bor også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.