Gjest åsnikka Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Jeg skal prøve ut Apodorm for en kort periode, men glemte å spørre legen om når jeg skal ta den? Hvor lenge før leggetid? Hjelper den til både innsovning og å sove gjennom natta eller er det vanlig å ta innsovningstablett i tillegg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Ta den sammen med tannpussen :-) 0 Siter
Gjest åsnikka Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Ta den sammen med tannpussen :-) Ok, takk! :-) 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Jeg må ta apodorm en til to timer før sengetid for at virkningen blir optimal. Jeg merker ikke noe som helst før tidligst en time. Men det er sikkert mange individuelle forskjeller. For meg hjelper den både ifht innsovning, og oppvåkning i løpet av natten. 0 Siter
Gjest åsnikka Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Jeg må ta apodorm en til to timer før sengetid for at virkningen blir optimal. Jeg merker ikke noe som helst før tidligst en time. Men det er sikkert mange individuelle forskjeller. For meg hjelper den både ifht innsovning, og oppvåkning i løpet av natten. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.