Gjest fuchur 0 0 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 http://www.thesourceofchristmas.com/konserter/ Var på konsert i går, de holdt på i godt over 3,5 timer, med massevis av sprell! Utrolig bra! Nå er julen her :-) Du grønne glitrende tre O HOI! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana 975 0 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 At ikke damen med skjørtet gikk i bakken og spydde i vinkel, er over min fatteevne! Jeg var skeptisk, men det var bedre enn fryktet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fuchur 0 0 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 At ikke damen med skjørtet gikk i bakken og spydde i vinkel, er over min fatteevne! Jeg var skeptisk, men det var bedre enn fryktet :-) Var det ikke en mann? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana 975 0 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Var det ikke en mann? :-) En mann?? Kanskje? Hehe. Jeg tok det bare for gitt at det var en dame :-) Uansett er det naturstridig å ikke spy underveis! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fuchur 0 0 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 En mann?? Kanskje? Hehe. Jeg tok det bare for gitt at det var en dame :-) Uansett er det naturstridig å ikke spy underveis! Var nok en Sufi-danser. Ble svimmel bare av å se på jeg... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.