Gå til innhold

rar følelse i kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen Monica
Skrevet

avogtill, får jeg "dette bort" følelse i brøkdelen av ett sekund, som et nykk i kroppen og i hodet uten at jeg rykker, og i de brøkdelene av et sekund kommer det "suselyd" i ørene og hodet. det føles som om synet svartner akkurat da disse nykkene kommer, men jeg faller ikke eller blir ikke forvirret. nykkene er så kjappe at det ofte kommer flere etterhverrandre på ett sekund. dette utløses spessielt når jeg går fra varme steder som inne i stua til kalde steder som ute. dette kommer også masse når jeg har feber. jeg fikk dette bare når jeg fikk feber før. men nå er det avogtil ellers også. før dette kom ellers, gikk jeg på orfiril mot abcenser epilepsi som jeg ikke har lenger derfor går jeg ikke på medisin. kan disse nykkene være en type anfall, eller hva er de? de kommer etter fysisk trening avogtill også. og avogtill uten grunn, eller når jeg tar for mange dype åndedrag. trenger svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bestilt en time hos fastlegen så fort som mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...