Gå til innhold

Trenger boktips


Nikki

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart reise langt med fly, og trenger tips til gode bøker å lese på veien. Jeg foretrekker å lese bøker på engelsk, men er utover det nokså altetende. Jeg leser alt fra enkel krim (som John Grisham og James Patterson) til med underfundige romaner. Har noen tips om gode bøker som vil få meg så oppslukt at jeg glemmer at jeg sitter i et trangt flysete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste akkurat ferdig "The Lost Symbol" av Dan Brown. Den syntes jeg var vanskelig å legge fra meg :)

Ellers er jeg i gang med "Kvinne går til lege - mann går på by'n" av Kluun. Har er en nederlandsk forfatter. Har ikke lest så veldig mye enda, men synes han skriver fengende om et trist tema (kona får brystkreft).

Robin Cook skriver spennende thrillere med medisinsk vri. Elsker dem!

Fay Weldon er en annen forfatter jeg liker å lese. Og John Irving også. Anbefaler da Siderhusreglene, Garps bok og Enke for et år.

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat ferdig "The Lost Symbol" av Dan Brown. Den syntes jeg var vanskelig å legge fra meg :)

Ellers er jeg i gang med "Kvinne går til lege - mann går på by'n" av Kluun. Har er en nederlandsk forfatter. Har ikke lest så veldig mye enda, men synes han skriver fengende om et trist tema (kona får brystkreft).

Robin Cook skriver spennende thrillere med medisinsk vri. Elsker dem!

Fay Weldon er en annen forfatter jeg liker å lese. Og John Irving også. Anbefaler da Siderhusreglene, Garps bok og Enke for et år.

God tur :)

Takk for tips. Dan Brown har jeg av en eller annen grunn noe imot, men de øvrige tipsene tas med til nærmeste bokhandel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate Morton "The shifting fog" ("Tilbake til Riverton" på norsk). Nyyydelig bok synes jeg! :o)

Hm - har kikket litt på bøkene hennes, men har vært litt skeptisk. Kanskje den er verdt et forsøk likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm - har kikket litt på bøkene hennes, men har vært litt skeptisk. Kanskje den er verdt et forsøk likevel?

Jeg likte den veldig godt, men smaken er jo som baken. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...