Gå til innhold

Hei du generelle mann på dol...


Gjest bare nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg er ei dolkjerring og stolt av det! Jeg er ikke særlig homo selv om jeg tok en test som slo fast at jeg er 36% homo.

Det har noe med å gjøre at jeg liker damer med kort hår, og fortrekker små pupper fremfor store. På den annen side så ekskluderer jeg ikke damer med langt hår (Sheila) eller store pupper (ikke Sheila).

Jeg er nesten alenemann her inne, så det er helt sikkert noe galt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nei, jeg er ei dolkjerring og stolt av det! Jeg er ikke særlig homo selv om jeg tok en test som slo fast at jeg er 36% homo.

Det har noe med å gjøre at jeg liker damer med kort hår, og fortrekker små pupper fremfor store. På den annen side så ekskluderer jeg ikke damer med langt hår (Sheila) eller store pupper (ikke Sheila).

Jeg er nesten alenemann her inne, så det er helt sikkert noe galt med meg.

Ja, det er klart det må være noe galt med deg, siden du trives sammen med kvinner ;-)

Det er sikkert noe galt med meg også, siden jeg trives i mannsdominerte miljø.

Enten det, eller så er vi bare sosiale av oss. Jeg heller til det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...