Gjest bare nysgjerrig Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Er du homofil siden du bruker tid på "skravle" med dol-kjerringer her inne? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Gosh... var det ikke mer rimelig å anta det motsatte? 0 Siter
Gjest Hiroshima Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Det var et svært teit og unødvendig spørsmål! Hvorfor gidder du i det hele tatt å lure på det? 0 Siter
nick Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Nei, jeg er ei dolkjerring og stolt av det! Jeg er ikke særlig homo selv om jeg tok en test som slo fast at jeg er 36% homo. Det har noe med å gjøre at jeg liker damer med kort hår, og fortrekker små pupper fremfor store. På den annen side så ekskluderer jeg ikke damer med langt hår (Sheila) eller store pupper (ikke Sheila). Jeg er nesten alenemann her inne, så det er helt sikkert noe galt med meg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Nei, jeg er ei dolkjerring og stolt av det! Jeg er ikke særlig homo selv om jeg tok en test som slo fast at jeg er 36% homo. Det har noe med å gjøre at jeg liker damer med kort hår, og fortrekker små pupper fremfor store. På den annen side så ekskluderer jeg ikke damer med langt hår (Sheila) eller store pupper (ikke Sheila). Jeg er nesten alenemann her inne, så det er helt sikkert noe galt med meg. Ja, det er klart det må være noe galt med deg, siden du trives sammen med kvinner ;-) Det er sikkert noe galt med meg også, siden jeg trives i mannsdominerte miljø. Enten det, eller så er vi bare sosiale av oss. Jeg heller til det siste... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.