Gjest spm om kirurger 0 0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har møtt så mange arrogante kirurger og jeg lurer på om det er et generelt trekk hos dem. Gjør jobben noe med dem, eller er det spesielle folk i utgangspunktet som velger å bli kirurger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tja, jeg er sammen med en kirurg og synes ikke han er arrogant :-) Det er vel som i andre yrker, noen er mer arrogante enn andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror jeg 0 0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Sannsynligvis begge deler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 987 401 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes urologer og nevrologer er en egen rase, de er i hvert fall arrogante og allvitende selv om jeg synes de er stokk dumme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søster stinesen 0 0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ''spesielle folk i utgangspunktet som velger å bli kirurger'' Det vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick 6 473 84 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg tror at leger generellt er en egen rase. De fleste tror jeg har en veldig sterk interesse for medisin, i den grad at de er medisin-nerder. Ergo så har de fullt fokus på medisinen og tolererer dårlig distraksjoner som eksempelvis pasienter som våger å si noe. På godt norsk, de fleste er noen arrogante rasshøl. Ikke rart leger er de verste pasientene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror mange kirurger er litt spesielle i utgangspunktet. Og at kirurger er arrogante tror jeg har med doktorskolen å gjøre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror at leger generellt er en egen rase. De fleste tror jeg har en veldig sterk interesse for medisin, i den grad at de er medisin-nerder. Ergo så har de fullt fokus på medisinen og tolererer dårlig distraksjoner som eksempelvis pasienter som våger å si noe. På godt norsk, de fleste er noen arrogante rasshøl. Ikke rart leger er de verste pasientene. Godt sagt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kirurgi er jo av mange sett på som det ypperste innen medisinen, og tiltrekker seg derfor (blant annet) medisinere som er opptatt av prestisje og posisjon. Arrogansen er da nærliggende for noen. Fordi kirurgi er populært (ref. over) kan nok retningen tiltrekke seg de som er dyktigst medisinsk-faglig, men kanskje ikke er blant dem med de sterkest utviklede empatiske evnene. Dette er bare mine teorier :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indremedisiner 0 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du vet forskjellen på en kirurg og GUD? Gud vet at han ikke er kirurg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.