Gå til innhold

hva er galt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt når psykologen blir lei? Hvordan vet du at vedkommede er lei? Dette er noe du må ta opp med behandleren. Hvordan skal noen her vite det?

Skrevet

Da er han uproff. En psykolog som føler at hn ikke kan behandle deg burde i tilfelle henvise deg til en annen hn anså som mer "riktig."

Men så er det jo også litt hva man legger i "lei". Jeg tror min psykolog kan være litt lei av enkelte forestillinger jeg stadig presenterer og står fast på, men hun er helt ærlig med meg og røver heller å se annerledes på det. Dermed er ikke det at hun kanskje er litt lei av å høre at jeg kretser i tankebaner jeg burde vært "behandlet" ferdig, et problem i relasjonen vår. Snarere tvert om egt, for jeg begynner å lure på hva jeg skal tenke og presentere både for min egen del ... og litt psykologens ;)

Neida, dette var bare litt strøtanker. Dersom psykologen tydelig er lei og har gitt opp en pasient, står jeg fast ved at vedkommende ikke er spesielt proff.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er din fortolkning. For å kunne svare trenger man en beskrivelse av hva som er sagt og gjort som fører til denne konklusjonen.

Skrevet

Det er ikke ditt problem. Han eller hun kan ha sine vanskelige prioder de også, som ikke har med deg å gjøre, men kankje du oppfatter det slik ? Hvis de sier at det er deg de er lei, så må du hilse å si at de må finne seg en annen jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...