Gå til innhold

Har jeg angst?


Gjest Har jeg angst?

Anbefalte innlegg

Gjest Har jeg angst?

Tok nettopp tempen, men målte kun 37,6, så ikke feber. Føles slik, varm, svett og var. Tunnellsyn av og til. Har slitt med angst tdiligere, men tar medisiner mot dette. Utrolig ubehagelig å ha det slik, paranoide tanker river og sliter innvendig. Føler alle er imot meg, tilogmed min kjære. Kom gjerne med råd for å takle dette på best mulig måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har jeg angst?

En tur til legen hadde vært lurt....

må man til legen hele tiden? er dritt lei av å vise trynet mitt på legekontoret, og blir kvalm av å se alle sveklingene som sitter på venteværelset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må man til legen hele tiden? er dritt lei av å vise trynet mitt på legekontoret, og blir kvalm av å se alle sveklingene som sitter på venteværelset

''blir kvalm av å se alle sveklingene som sitter på venteværelset''

Hvorfor kalle du dem sveklinger? Føler du at alle er hyponondere, kanskje unntatt du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke medisiner tar du for angsten?

Nå er det snart jul, og det er en av de verste høytidene for oss med angst. Men det vel du, siden det er så mange hos legen, som er hypokondere...Kan vel ikke være at de må fornye en resept, få en sprøyte eller hva det måtte være.

Men over til angstproblemet ditt, for det er det JEG tror er problemet ditt.

Det du beskriver er jo et angstanfall, og det er i grunnen rart at ikke du klarer å kjenne det igjen..

Men angsten oppfører seg på mage måter.

Har du ikke B-prep. som kan hjelpe deg gjennom slike/lignende anfall, så kan du prøve å få deg litt luft, gå ut når dette raser.

Hyperventilerer du, får hjernen for mye oksygen, og da kan du puste i pose (hjelper noen i allefall). Ellers kan du legge deg ned på en pute, med hodet vendt ned, til du kjenner deg roligere.

Tenk at du faktisk ikke blir gal av angst, men at det går over etter en liten stund.

Prøv å ikke gi næring til angsten.

"overlevde" et angstanfall i dag selv, uten å ty til noen medikamenter. Veldig stolt faktisk, for jeg har ekstremt mye angst og tar 2 forskjellige medisiner jeg tar hver dag, samt Vival for de store krisene.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...