Gå til innhold

Jeg var ikke god nok


Gjest såret ja

Anbefalte innlegg

Gjest såret ja

Kjæresten har nettopp gjort det slutt. Vi hadde begge barn fra tidligere forhold og han har fått seg jobb på en annen kant av landet. Derfor var det ikke "vits" å være sammen lenger mente han.

Vi har vært sammen i ett år, vi har hatt mye sex og han har hele tiden sagt at jeg tenner han sinnsykt. Men kos og kyssing har det riktignok ikke vært så mye av.

Snakket med en kamerat som er en veldig god venn av meg, han kunne fortelle at kjæresten min "går rundt og forteller folk" at han hadde ikke lyst til å kysse meg og det var en stor grunn til at det ble slutt. Var så fryktelig sårende å høre det.

Hvordan kan han si at han tenner sinnsykt på meg, har lyst på meg hele tiden osv da? Han synes jeg er en fantastisk dame osv..er den kyssingen noe veldig eget? hadde dere reagert? huff:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at det er sårende å høre det. Men er du sikker på at det er sant, da? hvis det er det, og det hadde vært meg, hadde jeg også blitt lei meg.

Likevel er det ikke så mye du kan gjøre. Du må bare sørge fra deg og komme deg videre. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en veldig merkelig ting å gå rundt å si. Jeg tror jeg hadde vært i tvil om det var helt sant. Dere kysset vel når dere hadde sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest såret ja

Høres ut som en veldig merkelig ting å gå rundt å si. Jeg tror jeg hadde vært i tvil om det var helt sant. Dere kysset vel når dere hadde sex?

Nei, veldig lite, ikke klining hvertfall. Han har sagt at han ikke liker kyssing..har ikke dårlig ånde eller noe. Føler meg jo helt ekkel nå, men han kan vel ikke synes det siden vi hadde sex og han hele tiden sa at jeg var sexy, deilig osv.?

Jeg er en normalt pen dame med god hygiene:(:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, veldig lite, ikke klining hvertfall. Han har sagt at han ikke liker kyssing..har ikke dårlig ånde eller noe. Føler meg jo helt ekkel nå, men han kan vel ikke synes det siden vi hadde sex og han hele tiden sa at jeg var sexy, deilig osv.?

Jeg er en normalt pen dame med god hygiene:(:)

Jeg tror at hvis han synes det var så ekkelt å kysse deg så hadde han ikke vært så tent på deg i sengen. Jeg hadde med andre ord konkludert med at kyssing ikke var grunnen til at det ble slutt. Du kan jo spørre han? Eller er dere ikke på talefot?

Så lenge du har god hygiene, sunne tenner og grei ånde så er det ingen grunn til å føre seg ekkel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, veldig lite, ikke klining hvertfall. Han har sagt at han ikke liker kyssing..har ikke dårlig ånde eller noe. Føler meg jo helt ekkel nå, men han kan vel ikke synes det siden vi hadde sex og han hele tiden sa at jeg var sexy, deilig osv.?

Jeg er en normalt pen dame med god hygiene:(:)

_føle_ skulle det såklart stå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest såret ja

Jeg tror at hvis han synes det var så ekkelt å kysse deg så hadde han ikke vært så tent på deg i sengen. Jeg hadde med andre ord konkludert med at kyssing ikke var grunnen til at det ble slutt. Du kan jo spørre han? Eller er dere ikke på talefot?

Så lenge du har god hygiene, sunne tenner og grei ånde så er det ingen grunn til å føre seg ekkel :-)

Følte det bare veldig ekkelt hvis det er slik at han synes det. Vi er på talefot, men han har jo gitt meg en annen grunn og jeg vet liksom ikke om at han har sagt dette til kompisen..

Sikkert tullete å henge seg opp i det, men det var bare så ubehagelig å høre, og det er jo også sant at vi ikke har kysset noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som ikke er så glad i å kysse, men denne mannen er nok mest opptatt av å bare ha noen å pule på (beklager ordleggingen) Tviler ikke på at han tenner på deg, hvis ikke hadde han jo ikke giddet å sex med deg, men det virker også som at sex er det eneste han er ute etter ved deg og at han ikke er særlig glad i deg ellers:-(

Det jeg synes er det mest illojale fra ham her er at han forteller disse tingene til deres felles kompis!

Dessuten var det illojalt av kompisen din å fortelle dette så detaljert videre til deg. Hva godt skulle det komme av å fortelle deg dette? Om han plent måtte fortelle noe, kunne han nøye seg med å fortelle at ekskjæresten ikke virker som en alright fyr mot deg o.l

Uansett, for din egen del, IKKE ha noe med denne eksen å gjøre og ta det gjerne opp med ham om du tørr. Ihvertfall det men kyssingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest -Kyssing, neitakk

Høres ut som en veldig merkelig ting å gå rundt å si. Jeg tror jeg hadde vært i tvil om det var helt sant. Dere kysset vel når dere hadde sex?

Man må vel ikke nødvendigvis kysse når man har sex....

Jeg har aldri likt kyssing. Har GOD sex, men helt uten kyssing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zånnzett

Det minner meg om hva prostituerte sier,

de kan godt ha sex med kundene sine, men kysse vil de ikke, for da involverer de følelser. Høres ut som han var mer ute etter sex enn kjærlighet?

Uff, min mann er ikke en kysser, men sånn har han vært hele tia, jeg har måttet fortelle han at jeg tenner veldig på kyssing, så når han er veldig kåt vil han kysse...

tror det er litt med at det er lett å få for tidlig utløsning hvis de kysser under samleie?

Men ellers er det bare nuss og klem... han er ikke av typen som viser så mye kjærtegn.... men vi har et godt forhold ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Man må vel ikke nødvendigvis kysse når man har sex....

Jeg har aldri likt kyssing. Har GOD sex, men helt uten kyssing.

Jeg er ikke sånn kjempeglad i kyssing jeg heller. Jeg er fult klar over at man kan ha sex uten kyssing men er man kjærester så er det ganske vanlig at man kysser av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kyssing, neitakk

Jeg er ikke sånn kjempeglad i kyssing jeg heller. Jeg er fult klar over at man kan ha sex uten kyssing men er man kjærester så er det ganske vanlig at man kysser av og til.

Ja, det er nok mere vanlig å like kyssing,så kjærester gjør nok ofte det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...