Gjest Blir gal av det Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Hvor høy dose med Cipralex må jeg opp i før jeg blir kvitt det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Det er individuelt, men jeg betviler effekt under 20 mg. Noen må opp i 60-80 mg. Jeg doserer høyt og titrerer heller tilbake/nedover når effekten har inntrådt. Personer med OCD får påfallende lite bivirkninger. 0 Siter
Gjest Blir gal av det Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Det er individuelt, men jeg betviler effekt under 20 mg. Noen må opp i 60-80 mg. Jeg doserer høyt og titrerer heller tilbake/nedover når effekten har inntrådt. Personer med OCD får påfallende lite bivirkninger. Takk for tilbakemeldingen. Jeg har nå tatt 10mg i 15 dager, er det ok at jeg øker til 20mg nå? Jeg tenker jeg bør spørre fastlegen min om det da, men liker ikke å plage han med slike bagateller. Er det ok at jeg går på 20mg i to uker for å så øke til 40mg, for å så ta kontakt med legen og si at jeg har øket dosen selv? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Takk for tilbakemeldingen. Jeg har nå tatt 10mg i 15 dager, er det ok at jeg øker til 20mg nå? Jeg tenker jeg bør spørre fastlegen min om det da, men liker ikke å plage han med slike bagateller. Er det ok at jeg går på 20mg i to uker for å så øke til 40mg, for å så ta kontakt med legen og si at jeg har øket dosen selv? Det er greit å øke til 20 mg nå. Resten vil jeg ikke svare på nå. 0 Siter
Gjest Blir gal av det Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Det er greit å øke til 20 mg nå. Resten vil jeg ikke svare på nå. Da øker jeg til 20mg da. Jeg takker for ditt svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.