Gjest sszxxsazz 0 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Timene går så sakte, og det blir bare sofa og tv-tiiting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du får forsøke å glede deg over at du i det minste slipper stress og kav en tid . God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda 0 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Når jeg hadde influensa så orket jeg knapt annet enn å ligge og døse bort de første 5-6 dagene. Orket noen korte økter med den bærbare pc i senga - men var ikke lenge av gangen. God bedring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja 7 382 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg var så dårlig at noen dager orket jeg ikke å se sport på TV (det var OL eller VM). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke syk heldigvis 0 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Sover og slumrer gjennom de første dagene, da orker en jo ikke annet, når feberen raser og kroppen verker. Men så kommer de bedre dagene, da en orker å komme seg på toalettet uten å føle seg døden nær. Da kan en lese aviser og blader, og høre radio eller se TV. Da er det straks litt bedre å være syk. Og de andre i familien må fly og varte deg opp, siden du alltid gjør det for dem. Akkurat den delen er faktisk ikke så verst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Sover og slumrer gjennom de første dagene, da orker en jo ikke annet, når feberen raser og kroppen verker. Men så kommer de bedre dagene, da en orker å komme seg på toalettet uten å føle seg døden nær. Da kan en lese aviser og blader, og høre radio eller se TV. Da er det straks litt bedre å være syk. Og de andre i familien må fly og varte deg opp, siden du alltid gjør det for dem. Akkurat den delen er faktisk ikke så verst. ''Men så kommer de bedre dagene, da en orker å komme seg på toalettet uten å føle seg døden nær.'' *hehe* Sist jeg hadde influensa tok det et par dager før jeg klarte å kreke meg ned tre etasjer for å hente posten. Da jeg sto der nede i gangen med posten i hånda tenkte jeg fortvilet:"Hvordan i all verden skal jeg komme meg opp igjen?!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! 5 810 0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 aldri hatt influensa, så det vet jeg ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det beste er å bare roe helt ned. Drikke nok, spise det man orker, sove, sove, sove, se litt på TV og prøve å overleve 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.