Gå til innhold

Familieforøkelse i hjemmet! :-)

Anbefalte innlegg

Til orientering opplyses det at husstanden nå har fått et nytt medlem!

Vi har fått en fin, liten voksen omplasseringspus:-) Etter litt gjemming under sofaen i starten, maler hun nå nesten konstant, og skjønner nok at hun nå har fått et godt hjem. Ufattelig at noen ikke ville ha denne pusen, og leverte den inn for avliving. Heldigvis hadde ikke dyrlegen hjerte til å gjøre det, og fikk pusen levert til omplassering.

Men flaks for oss, for dette ser ut til å være den perfekte pusen for oss... purrrr

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340116-familiefor%C3%B8kelse-i-hjemmet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

30

• annegunn

3

• plommeblomst

2

• hidi, the scorpion

2

Så koselig, litt misunnelig nå.

Men for det første er jeg allergisk mot katter, for det andre er jeg småallergisk mot å binde meg til noe dyr, med tanke på reiser og sånt...

Men - skulle jo gjerne hatt en katt eller kanskje en liten hund, da :P

Annonse

Så koselig, litt misunnelig nå.

Men for det første er jeg allergisk mot katter, for det andre er jeg småallergisk mot å binde meg til noe dyr, med tanke på reiser og sånt...

Men - skulle jo gjerne hatt en katt eller kanskje en liten hund, da :P

''for det andre er jeg småallergisk mot å binde meg til noe dyr, med tanke på reiser og sånt...''

Det har vært hovedgrunnen til at vi ikke har fått oss dyr for lenge siden.

Blir alltid like glad for å høre om snille mennesker som tar til seg et stakkars omplasseringsdyr:-) At ikke alle bare skal ha små søte kattunger:-) Heldige dere og heldige pusen!

Det var hyggelig sagt:-)

Vi var ikke tvil om at det måtte bli en voksen pus, og etter at vi fikk den i hus er vi bare enda mer fornøyd:-)

Gratulerer! Så koselig :o)

Takk for det:-) Foreløpig er det bare fryd og gammen, men med det tempoet pusen har lagt for dagen mht å slå seg til ro her, spørs det om den ikke blir skikkelig bortskjemt på null komma nix;-)

Jeg får da si det jeg har sagt når det gjelder barnet i huset også Man blir ikke bortskjemt av mye kos!

Annonse

Så absolutt!!

Men gjett hvem som synes det er såååå koselig når pusen smyger seg inntil han og maler:-)

:-D

Katteslaktet vårt har ligget mer på husbondens fang, eventuelt oppå datamusa hans, enn tilsvarende for meg. Enda det er jeg som er husets kattelsker. En katt velger sin herre :-)

Kos dere!

''for det andre er jeg småallergisk mot å binde meg til noe dyr, med tanke på reiser og sånt...''

Det har vært hovedgrunnen til at vi ikke har fått oss dyr for lenge siden.

Hva gjør dere nå da, avlyser aller utenlandsturer på ubestemt tid eller kanskje allierer dere med naboer? Det husker jeg vi gjorde i min barndom, men da reiste vi jo ikke på langt nær så mye som vi gjør nå.

Hva gjør dere nå da, avlyser aller utenlandsturer på ubestemt tid eller kanskje allierer dere med naboer? Det husker jeg vi gjorde i min barndom, men da reiste vi jo ikke på langt nær så mye som vi gjør nå.

Vi drar mest til hytta, og dit har vi tenkt å ta den med.

Ellers har vi vurdert kattepensjonat evt svigers. Men ingen utenlandsturer planlagt med det første.

Vi drar mest til hytta, og dit har vi tenkt å ta den med.

Ellers har vi vurdert kattepensjonat evt svigers. Men ingen utenlandsturer planlagt med det første.

''Men ingen utenlandsturer planlagt med det første.''

Katten vi hadde i oppveksten ble 18 år :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...