Gå til innhold

Familieforøkelse i hjemmet! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

30

• annegunn

3

• plommeblomst

2

• hidi, the scorpion

2

:-D

Katteslaktet vårt har ligget mer på husbondens fang, eventuelt oppå datamusa hans, enn tilsvarende for meg. Enda det er jeg som er husets kattelsker. En katt velger sin herre :-)

Kos dere!

''En katt velger sin herre''

Ja, det kan jeg skrive under på. Katten vår vil ikke kose med meg i det hele tatt... Kanskje fordi det er jeg som putter ham i bur og tar ham med til veterinær, gir ham tabletter og plukker flått og alt mulig annet som han helst vil slippe ;-) De andre i familien får en myk og malende sengevarmer, da!

Gratulerer, så hyggelig! Vi har hatt katt i noen år nå, og jeg syns det er det perfekte kjæledyr :-) Selvstendig og kosete dyr som steller seg selv og holder musene borte, hva mer kan man ønske seg?

Vi har ikke vært plaget av mus hittil, da, men kos med pus likevel:-)

''En katt velger sin herre''

Ja, det kan jeg skrive under på. Katten vår vil ikke kose med meg i det hele tatt... Kanskje fordi det er jeg som putter ham i bur og tar ham med til veterinær, gir ham tabletter og plukker flått og alt mulig annet som han helst vil slippe ;-) De andre i familien får en myk og malende sengevarmer, da!

Hehe, akkurat når det gjelder sengekosen er jeg uslåelig, han legger seg gjerne i senga mi og venter på meg når det blir kveld....

Annonse

Hvor gammel er den?

Den er bare litt over et år, antar de. Vi vet svært lite om hva den har opplevd før oss, men den er utrolig fin og blank i pelsen og veldig tillitsfull og kosete, så helt ille kan den neppe ha hatt det.

Den er bare litt over et år, antar de. Vi vet svært lite om hva den har opplevd før oss, men den er utrolig fin og blank i pelsen og veldig tillitsfull og kosete, så helt ille kan den neppe ha hatt det.

Jeg ville nok gjerne hatt en slik: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=581022

Men det tar jo ikke mange ukene før de er store uansett :-)

Annonse

Så koselig.

Pus er kos.

Vår er helt maniac om dagen, for han får ikke løpt av seg noe energi utendørs (det er for kaldt og hvitt mener han) Han tar det ut på lillesøster på 8 som stadig hyyyyyler når katten jakter på beina hennes.

Husk å tjore juletreet ;-)

Jeg ville nok gjerne hatt en slik: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=581022

Men det tar jo ikke mange ukene før de er store uansett :-)

Ja den er utrolig nusselig:-) Men de er vel større enn som så når de er (eller burde være) leveringsklare?

Så koselig.

Pus er kos.

Vår er helt maniac om dagen, for han får ikke løpt av seg noe energi utendørs (det er for kaldt og hvitt mener han) Han tar det ut på lillesøster på 8 som stadig hyyyyyler når katten jakter på beina hennes.

Husk å tjore juletreet ;-)

Takk for tipset:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...