Gå til innhold

Familieforøkelse i hjemmet! :-)

Anbefalte innlegg

Å, så herlig!! Jeg vil også ha en slik familieforøkelse :-) Så langt har det blitt med snakket, veldig greit å ta fram "men vi skal jo ha katt" hver gang det mases om rotte-/mus-lignende dyr. Det er _ikke_aktuelt! Det blir nok en katt på oss, om ikke akkurat i år ;-) Gratulerer, og kos dere :-)

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

30

• annegunn

3

• plommeblomst

2

• hidi, the scorpion

2

Å, så herlig!! Jeg vil også ha en slik familieforøkelse :-) Så langt har det blitt med snakket, veldig greit å ta fram "men vi skal jo ha katt" hver gang det mases om rotte-/mus-lignende dyr. Det er _ikke_aktuelt! Det blir nok en katt på oss, om ikke akkurat i år ;-) Gratulerer, og kos dere :-)

''Det blir nok en katt på oss, om ikke akkurat i år ;-)''

ikke lenge igjen til neste år, da:-)

Gratulerer:-)

Takk for det. I dag slapp vi henne for første gang ut av det avgrensede området hun har vært på hittil, og det var både litt skummelt og spennende:-) Nå er hun på "start-reviret" igjen, så blir det vel mer utforsking av hus i morgen.

Annonse

hidi, the scorpion

Hadde selv en omplasseringskatt i 10 uker, og hun hadde seks kattunger! Det var herlig og litt av ett styr, for 6 kattunger er aktive;)

Så jeg takker deg, morsan, på vegne av alle dyreelskere i Norge, for å ha tatt imot en fortapt katt. Den kommer til å glede deg masse og lenge;)

Jeg kommer aldri til å skjønne meg på mennesker som ser på dyr som et gammelt leketøy:(((

Hadde selv en omplasseringskatt i 10 uker, og hun hadde seks kattunger! Det var herlig og litt av ett styr, for 6 kattunger er aktive;)

Så jeg takker deg, morsan, på vegne av alle dyreelskere i Norge, for å ha tatt imot en fortapt katt. Den kommer til å glede deg masse og lenge;)

Jeg kommer aldri til å skjønne meg på mennesker som ser på dyr som et gammelt leketøy:(((

Tusen takk for de gode ord! :-)

Og jeg er helt enig med deg mht leketøy. Men sønnen min hadde en fin vinkling på det når det gjaldt akkurat denne pusen, da, for da jeg sa noe ala 'kan du fatte at noen ikke ville ha denne skjønne pusen?', svarte han: 'Men det var jo veldig fint for oss, da, for nå har vi henne' :-)

hidi, the scorpion

Tusen takk for de gode ord! :-)

Og jeg er helt enig med deg mht leketøy. Men sønnen min hadde en fin vinkling på det når det gjaldt akkurat denne pusen, da, for da jeg sa noe ala 'kan du fatte at noen ikke ville ha denne skjønne pusen?', svarte han: 'Men det var jo veldig fint for oss, da, for nå har vi henne' :-)

Veldig godt for henne at dere har henne også;)

Har selv to katter, mor og datter, som forøvrig ikke tåler trynet på hverandre;), den yngste holder seg til min datter, og den eldste til meg.

Når "ungen" synes det er sovetid for min datter, så kommer hun inn i stuen og klager noe veldig;)

Pusemor er mer en enstøing (som jeg), men liker at jeg er i nærheten;) Hun maler når jeg prater til henne;)

Annonse

Gratulerer så mye med pusekatt :-) Jeg synes det er flott at dere tar til dere dyr som trenger et hjem! Og selv omkattunger er søte, så er det mye jobb med dem, så da slipper dere den biten:-)

Håper dere kommer til å kose dere masse :-)

Gratulerer så mye med pusekatt :-) Jeg synes det er flott at dere tar til dere dyr som trenger et hjem! Og selv omkattunger er søte, så er det mye jobb med dem, så da slipper dere den biten:-)

Håper dere kommer til å kose dere masse :-)

Ja, jeg leste en liste over 'grunner til å adoptere en voksen katt' og da var det ikke vanskelig å velge en slik en:-)

Gratulerer med nytt familiemedlem. Jeg har også en omplasseringspus. Noen hadde kastet 4 ca 3 mnd gamle, halvt perserkatter ut på gata midt i byen på Sthanshaugen. Nå er hun blitt voksen og rampete, men utrolig søt.

Det er ufattelig at folk gjør slike ting.

Ja, jeg leste en liste over 'grunner til å adoptere en voksen katt' og da var det ikke vanskelig å velge en slik en:-)

Jeg synes i hvert fall at det er godt å lese om mennesker som ønsker seg en katt, og ikke bare en søt kattunge. Ære være veterinæren som setter foten ned når bruk- og kastmentaliteten overtar. Det varmer et hjerte som er glad i dyr :-)

Jeg ser heldigvis at flere og flere mennesker tar til seg voksne katter (og hunder) som trenger et hjem. Og ingenting er bedre enn det:-)

Det er ufattelig at folk gjør slike ting.

Ja, det er sykt. Men i USA holdt folk på slik med hunder også. Jeg var hos en som hadde to katter og en hund som var funnet og en annen som hadde seks hunder. Alle var hentet på steder som kattehuset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...