Gå til innhold

Intoleranse Seroxat

Gjest Sliten, lei og trøtt

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten, lei og trøtt
Skrevet

Jeg har brukt denne pillen i flere år mot angst. Sluttet for noen måneder siden etter lang tids nedtrapping og dette gikk fint. I forbindelse med ny uro prøvde jeg å begynne igjen med halv dose ( halv tablett). Dette gjorde meg helt hinsides, og jeg sluttet etter få dager.Problemet er at nå er kroppen urolig 24 timer i døgnet, jeg sover knapt og skjønner ingenting. Den lille uroen som var der før jeg begynte igjen er ingenting mot dette. Har du noen forklaring? Og hvor lang tid kan det ta å komme over dette? Dette har gitt meg mer problemer enn uten medisinen.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg vet ikke sikkert hva dette er. Kan det være sykdommen som er kommet tilbake og at dette med Seroxat kun er sammenfall i tid?

Gjest Slite, lei og trøtt
Skrevet

Jeg vet ikke sikkert hva dette er. Kan det være sykdommen som er kommet tilbake og at dette med Seroxat kun er sammenfall i tid?

Nei, det virker nesten mer som en forgiftning og den gir seg ikke. Er i helspenn. Jeg har nok fått igjen noen symptomer, og har angst igjen, men det har mer med søvnløshet og mangel på hvile å gjøre. Dette er ikke ting jeg har hatt angst for før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...