Gå til innhold

Bitter to år etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

For vel to år siden ble jeg innlagt på psykiatrisk etter å ha kjempet meg ut av et tiårig avhengighetsforhorhold til en autoritetsperson som fikk betalt for å ta seg av meg de første årene. På avdelingen var det en hjelpepleier som engasjerte seg sterkt i meg, men også her ble relasjonen seksualisert. Det endte med at hjelpepleieren sa opp stillingen sin etter 20 år. Jeg ble syk av savn og enda mer utrygg, og fortalte alt som hadde skjedd til en sykepleier. Dermed ble det stordrama og taklet utrolig feil av avdelingen. Jeg ble tvangsinnlagt, og behandleren konfronterte hjelpepleieren og prøvde å få meg til å stille opp på et møte med en livredd hjelpepleier, verneombud, advokater, overlegen o.s.v. Siste timen fikk jeg mitt livs største panikkanfall vhor jeg hyperventilerte, besvimte, hylte, sprang på veggene og kastet opp i et par timer.

I ettertid opplevde jeg å ikke bli trodd, at jeg må ha misforstått o.s.v...

Å ingen vil snakke om det. Nå to år etter blir jeg sur av å tenke på denne fyren. Han løy så det prellet av han, ga faen i meg for å redde sitt eget skinn.

Har mest lyst å fucke det hele opp igjenn. Sladre til helsetilsynet eller noe...

Smart? eller ei?

Videoannonse
Annonse
hidi, the scorpion
Skrevet

''. Har mest lyst å fucke det hele opp igjenn. Sladre til helsetilsynet eller noe... Smart? eller ei?''

Hva synes du selv? Hva _ønsker_ du skal skje?

Skrevet

''. Har mest lyst å fucke det hele opp igjenn. Sladre til helsetilsynet eller noe... Smart? eller ei?''

Hva synes du selv? Hva _ønsker_ du skal skje?

Det skriver jo her.... At han og de som lukket øynene kan få svi litt....

hidi, the scorpion
Skrevet

Det skriver jo her.... At han og de som lukket øynene kan få svi litt....

Vil _du_ føle deg bedre da?

Personlig tror jeg ikke at hevn løser noe som helst, det bare forsterker seg selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...