Gå til innhold

Store bryster + rød hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg er en jente på 16 år som har to problemer: 1. Jeg har svært store bryster(75DE. Dette gjør at jeg sliter litt med selvtillitien og føler meg veldig ukomfertabel. Jeg er ikke overvektig, men litt kraftig bygd. Ingen andre kvinner i familien har spesielt store bryster. Jeg opplever ofte smerte i ryggen. Jeg trener ikke så mye, men har enkelte ganger prøvd en stund for å bli kvitt brystene. Verken styrketrening eller løping har noen effekt. Jeg vurderer ikke plastikkirugi på noen måte, men har prøvd å finne et eller annet produkt som muligens kunne hjelpe. Jeg søkte på netter og fant noe som het "Alexia breast reduction pills". Jeg har ikke muligheten til å kjøpe det fordi de sendes ikke til Norge. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre og er litt desperat. 2. Når jeg trener blir jeg svært varm og rød i ansiktet. Det er veldig ubehagelig og flaut, derfor misliker jeg å trene foran andre. jeg vet ikke hvorfor jeg blir SÅ rød og ingen andre blir det. jeg svetter ikke spesielt mye heller. Er det noe jeg kan gjøre med meg for å hindre dette og hva kommer det av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes IKKE piller som gjør brystene verken større eller mindre! Bare glemt akkurat det - det er fullstendig bortkastende penger og ikke vet du hva som er i dem heller.

En god bh gjør underverker. Gjerne en sports-bh som holder brystene godt inntil kroppen.

Skrevet

De fleste av oss blir både svette og røde i ansiktet under trening. Det er derfor mange har med seg et håndkle som gjør at de kan tørke av seg svetten underveis, særlig ved trening av spinning tror jeg stort sett alle har med seg noe å tørke svette med.

Jeg tror at du sliter med et noe overdrevent fokus mot din egen kropp og eget utseende, noe som vel er svært vanlig i ungdomsårene.

Kjøp gode bh-er, få evt. hjelp av en som har erfaring. Trening er viktig for de fleste av oss, og det er synd om du lar være å trene som følge av ditt fokus på kropp og utseende.

Gjest imzedimze
Skrevet

Få deg BH i riktig størrelse. 75 D til E er ikke et svært stort bryst, så trolig har du feil bh-størrelse.

Å få riktig størrelse i BH vil motvirke at du får vondt i ryggen. Bruk bh som er så behagelig at du kan sove med den også.

:)

Skrevet

Selvtilliten din burde heller ha vært stor og ikke liten. Bryststørrelsen din er stor, men ikke så stor at du bør vurdere å gjøre noe med det. Skal du gjøre noe med dette så må du opere dem og ta vekk endel, noe annet funker ikke så det kan du bare glemme.

Forøvrig er store bryster veldig sexy, så gutta digger dette så det holder:-)

De fleste blir jo mer eller mindre røde når de trener, så det burde heller ikke være noe problem. Noen blir veldig røde, men hva så? Det er ingen andre enn deg selv som reagerer på det.

Skrevet

jeg hadde et problem med store bryster. Brukte 806 eller noe sånt. De var så i veien for meg at jeg bestemte meg for en brystreduksjon. Nå har jeg 75 C og det er greit for meg. Vær klar over at det kan bli et problem hvis du ønsker å amme barn senere, det vet man ikke nok om.

Har aldri hørt om noen annen metode for å få mindre bryster.

Skrevet

Selvtilliten din burde heller ha vært stor og ikke liten. Bryststørrelsen din er stor, men ikke så stor at du bør vurdere å gjøre noe med det. Skal du gjøre noe med dette så må du opere dem og ta vekk endel, noe annet funker ikke så det kan du bare glemme.

Forøvrig er store bryster veldig sexy, så gutta digger dette så det holder:-)

De fleste blir jo mer eller mindre røde når de trener, så det burde heller ikke være noe problem. Noen blir veldig røde, men hva så? Det er ingen andre enn deg selv som reagerer på det.

''Bryststørrelsen din er stor, men ikke så stor at du bør vurdere å gjøre noe med det''

Vi vet jo ikke noe om hvordan denne jentas kroppsbygning er. Hvis hun er liten og sped, kan brystene faktisk være veldig store for henne, enn om hun er større og kraftig bygd. Mine bryster var store i forhold til min kropp, men ikke nødvendigvis til en større og kraftigere person.

Gjest hufffzzzzzzzzzzz
Skrevet

du kan jo trene hjemme...

Spis mange små måltider i stedet for få store.

Gå deg en lang spasertur hver dag,

tren kondisjonstrening 2-3 ganger i uken,

styrketrening 2 ganger i uken...

Pushups - strammer opp brystkassen og styrker ryggen så det blir lettere å bære børen...

Kjøp deg en god bh som gir god støtte,

dette vil både få puppene til å virke mindre og få bedre fasong, samt avlaste ryggen.

Du syns kanskje det er flaut, men det er lurt å gå til en undertøysforretning og få profesjonell hjelp til å finne den perfekte bh.

Det er ikke sikkert du klarer å slanke vekk så mye av puppene, jeg har selv store pupper, selv om jeg ikke er tykk, men merker at de blir litt større ved vektoppgang og litt mindre ved vektnedgang... Mannen min elsker de store puppene mine og er redd de forsvinner om jeg slanker meg hehe :D

Jeg har bare litt mage da, ikke feit i ordets rette forstand.

Du er bare 16 år, selvtilliten kommer med åra.

Så jeg vil bare oppsummere og legge til noen råd:

Rett deg opp i ryggen når du går, lutende holdning for å skjule puppene gjør ryggproblemet bare verre.

Vær stolt av puppene dine. Mange menn elsker store pupper, jo større jo bedre.

Eneste ulempa med store pupper er at man ikke kan gå med hva som helst av topper og kjoler... hurra for elastikken :D

Men fremhev heller enn å skjule, finn klær som gjør puppene dine enda vakrere.

Bruk en god bh som gir god støtte. Dette avlaster ryggen.

Tren styrke, det styrker ryggen og gir deg bedre holdning og dermed mindre ryggvondt.

du snakker om å bli rød i ansiktet ved trening, det tror jeg de fleste blir, det er helt naturlig pga økt blodsirkulasjon.

Du kan evnt. dempe rødheten med å ha på deg foundation i ansiktet som skjuler rødhet? Men må være en som ikke renner av pga svette :D

Men du - drit nå i hva andre syns, du er ikke på treningsstudio for at andre skal se hvor perfekt du er. Alle er opptatt av seg selv.

Skrevet

jeg hadde et problem med store bryster. Brukte 806 eller noe sånt. De var så i veien for meg at jeg bestemte meg for en brystreduksjon. Nå har jeg 75 C og det er greit for meg. Vær klar over at det kan bli et problem hvis du ønsker å amme barn senere, det vet man ikke nok om.

Har aldri hørt om noen annen metode for å få mindre bryster.

Leste i A-magasinet (tror jeg det var) at de som drakk mye kaffe fikk mindre bryster enn andre. Så du kan jo prøve det :) Tror ikke det er mulig å trene brystene mindre.

Gjest ble også rød etter trening
Skrevet

Hei - jeg ble også veldig rød i ansiktet når jeg trente (blir det forsåvidt ennå). Har vel noe med tynn hud i ansiktet å gjøre. Husker at jeg var rød i minst en time etter hver gymtime. Ikke så kjekt når man er 16...

Det aller beste er jo å ikke bry seg men det er heller ikke så lett når man er 16... Og da blir gjerne rødheten enda verre iom at man blir flau.

Det som hjalp meg (i tillegg til at selvtilliten øker med alderen) var faktisk sminke. Finn en god foundation som ikke ser kunstig ut. Jeg fant Kanebo sitt kompaktpudder. Men nå har det kommet enda bedre/flere produkter. Guerlains er bra. (Disse er litt dyre da...).

Jeg skulle ønske at jeg hadde funnet disse på din alder og ikke da jeg ble over 20...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...