Gå til innhold

Ti år siden i dag


Kitina

Anbefalte innlegg

I dag er det nøyaktig ti år siden jeg startet med nesespray i forbindelse med IVF forsøk.

1. februar som kommer er det ti år siden jeg testet postitivt.

I september 2010 er det ti år siden tvillingene kom til verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et veldig hyggelig jubileum! Tenker det er liv i heimen i jula - jeg har selv en som blir 11 på nyåret.

Men igår var det 20 år siden jeg tok min første positive graviditetstest. Hun fyller runde år i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et veldig hyggelig jubileum! Tenker det er liv i heimen i jula - jeg har selv en som blir 11 på nyåret.

Men igår var det 20 år siden jeg tok min første positive graviditetstest. Hun fyller runde år i august.

Det er vel ti år og et par uker siden jeg tok min andre positive graviditetstest. :o) Krapylet virrer rundt her nå og holder på å sprekke av utålmodighet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o)

Og tenk at jeg husker det.

Utrolig at det er så lenge siden. Og nå har vi to barn både du og jeg. Det skulle vi visst da. :o)

Så fint at det ble barn på deg også. Husker vi drømte og håpet. Ikke alle var så heldige som oss AAA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et veldig hyggelig jubileum! Tenker det er liv i heimen i jula - jeg har selv en som blir 11 på nyåret.

Men igår var det 20 år siden jeg tok min første positive graviditetstest. Hun fyller runde år i august.

Det er 28 år siden jeg testet positivt i dag også. Den gangen måtte vi på helsestasjonen og teste oss og det tok ganske lang tid før vi fikk svaret. Et par timer hvis jeg husker riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...