Gjest Nerda 0 0 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nå er jeg litt forvirra etter at jeg nå er skrevet ut fra psykehuset. Etter som jeg nå driver og trapper opp Lithionit, så har jeg fått dosen fordelt på morgen og kveld mens jeg har vært innlagt. Etter utskrivelsen idag oppdaget jeg at overlegen hadde skrevet "vesper" på resepten - for hele dosen. Så hva er hensiktsmessig? Dele den i to, eller ta hele på kvelden? Av og til må jeg innrømme jeg blir litt småirritert av overleger med så dårlig tid at de ikke har tid til pasientene sine... Jeg sitter plutselig på en haug med spørsmål, og det er jul. . . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Litium skal fordeles på morgen - og kveldsdose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda 0 0 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Litium skal fordeles på morgen - og kveldsdose. Takker Stressa overleger grrrr... Det er godt vi har deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.