Gå til innhold

God Jul!


jubalong70

Anbefalte innlegg

Ønsker dere alle en herlig julefeiring :)

Nå skal vi vaske alle familiemedlemmer, kle oss i bunad og finstas, dra på kirkegården og tenne lys for de som ikke er med oss lenger, og så dra til svigers for en koselig og rolig julefeiring.

Gleder meg til svigermors pinnekjøtt nå!!!

Klem fra jubalong70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk. God jul til deg også! Vær forsikig med alkoholen! :)

God jul ja :) Jeg synes det er så koslig med jul :) Ikke så mye jeg ønsker meg, bare mer ro og fred med familien. Samt et flott nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirakelet

God jul til alle sammen her :)

Vi feirer jul hos oss selv i år, får besøk av familie.

Vi skal snart bade oss, så gå en liten tur til gravstedet og tenne lys,

så skal sette på pinnekjøttet :)) snadder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg og dine :)

Jeg skal komme meg i dusjen, så får vi ta en tur på lekeplassen for å få ut litt energi, tror jeg *ser bort på guttungen som løper villmann mellom lekerommet og stua*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul til deg og dine :)

Jeg skal komme meg i dusjen, så får vi ta en tur på lekeplassen for å få ut litt energi, tror jeg *ser bort på guttungen som løper villmann mellom lekerommet og stua*

God jul, Glimtipper! Håper pinnekjøttet står til forventningene i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg og dine, Jubalong! :-)

Og samme ønsker til alle dere andre her i samme slengen - flyfly, morsan, Glimtipper, Dorthe, Katt-ja, Mrs. Wallace, frosken, GA, prust, Niccola, nickløsheletia.... bare for å nevne noen få :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen! Jeg skal snart ut på noen timers tur med bikkja så han får ut litt energi til i ettermiddag :o) Gleder meg til i morgen, da er alt styret over, og man kan nyte resten av jula :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også få ønske hele dolfolket en god jul:-)

Her er også familiemedlemmet blitt vasket; dvs. labradoren har fått sitt julebad før han skal være med i familiemiddag. Han får imidlertid ikke lov til mere enn å lukte på pinnekjøttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også få ønske hele dolfolket en god jul:-)

Her er også familiemedlemmet blitt vasket; dvs. labradoren har fått sitt julebad før han skal være med i familiemiddag. Han får imidlertid ikke lov til mere enn å lukte på pinnekjøttet!

He he, når du snakker om hund... Ungene har lagt gavene under treet allerede, og blant gavene var det også to godis tyggebein til hunden. Selvfølgelig klarte den å snuse seg fram til gaven nesten med en gang. Da vi forsøkte å fjerne gaven, fulgte den etter og stod og bjeffet etter den. Så det var ingen annen råd enn å la den få gaven sin på forskudd.

God jul til deg og alle andre på dol! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, når du snakker om hund... Ungene har lagt gavene under treet allerede, og blant gavene var det også to godis tyggebein til hunden. Selvfølgelig klarte den å snuse seg fram til gaven nesten med en gang. Da vi forsøkte å fjerne gaven, fulgte den etter og stod og bjeffet etter den. Så det var ingen annen råd enn å la den få gaven sin på forskudd.

God jul til deg og alle andre på dol! :-)

Hmmm... lot du den skrike seg til viljen sin?!? Jeg lot en gang en forsekk stå åpen, og merkelig nok hadde sekken veltet ut over gulvet mens jeg var borte, og noen hadde spist seg veeeeldig mett...*s*

God jul til deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... lot du den skrike seg til viljen sin?!? Jeg lot en gang en forsekk stå åpen, og merkelig nok hadde sekken veltet ut over gulvet mens jeg var borte, og noen hadde spist seg veeeeldig mett...*s*

God jul til deg også:-)

He he, ja da var det nok en som var veeeldig mett etterpå ja... ;-)

Og ja, jeg er litt svak for den lille hårdotten min... (bichon frisè). ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg og dine, Jubalong! :-)

Og samme ønsker til alle dere andre her i samme slengen - flyfly, morsan, Glimtipper, Dorthe, Katt-ja, Mrs. Wallace, frosken, GA, prust, Niccola, nickløsheletia.... bare for å nevne noen få :-)

God jul til deg også, og til alle på lista di + alle andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg også!

Tror aldri svigermors pinnekjøtt har smakt bedre - jeg storkoste meg med middagen, og deilig moltekrem til dessert.

Ungene var ute i snøen et par timer om formiddagen, så var det inn og dusje og pynte seg, deretter i kirka. Skikkelig fin julestemning!

Ungene fikk være oppe til halv ett - dvs hun minste sovnet av seg selv ca halv tolv - og de var veldig fornøyde med dagen og kvelden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...