Gå til innhold

NHD:Wellbutrin


Gjest dagros43

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg vil omformulere spørsmålet:

Er det i det hele tatt forsvarlig at folk bor alene når en tenker på alt som kan skje, og at en kan trenge hjelp?

Blandt disse negative hendelser som kunne krevd hjelp fra andre, kommer krampe som følge av bruk av Wellbutrin helt nede på 1469. plass dersom personen ikke har epilepsi fra før.

Konklusjon: Om personen ikke har epilepsi fra før, er eneboerskap ikke til hinder for bruk av Wellbutrin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest first christmas day

Den gangen jeg brukte wellbutrin fallt det meg aldri inn at jeg kunne få kramper. Nå når jeg vet ville jeg helt sikkert brukt dette likevel. Sjansen er jo liten og epilepsi og kramper er det mange som lever fint med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fornøyd bruker

Jeg synes minst annenhvert wellbutrin-innlegg her på forumet dreier seg om krampefare - og hvorfor gjør de egentlig det, når faren er angitt i felleskatalogen som mindre enn 1:1000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...