Gå til innhold

Mangler Creme Fraisch


Gjest Meegan

Anbefalte innlegg

Kan jeg bruke rømme istedenfor?

Skal lage en rett hvor jeg blandet det med ost, og gratinerer oppå en onvsrett. Skjønner det som at rømme ikke tåler varme like godt.

Bensinstasjoner har vel neppe Creme Fraisch??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke seterrømme. Lettrømme skiller seg fortere.

Man MÅ bruke seterrømme i varme retter. Lettrømme skiller seg, og maten ser ikke pen ut ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Man MÅ bruke seterrømme i varme retter. Lettrømme skiller seg, og maten ser ikke pen ut ;-(

Jeg pleier å bruke lettrømme i gryteretter, og har aldri hatt problemer med at rømmen har skilt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å bruke lettrømme i gryteretter, og har aldri hatt problemer med at rømmen har skilt seg.

Det var rart...De gangene jeg ikke har hatt noe annet, og har brukt det, så har jeg fått prikkete mat :-)

Men jeg sier som Arne Brimi: "Enten får folk spise rømme, eller la det være. Man kan ikke både ha fordelene av rømme og samtidig spise lettprodukter." Fritt gjengitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man MÅ bruke seterrømme i varme retter. Lettrømme skiller seg, og maten ser ikke pen ut ;-(

Man KAN bruke lettrømme, men som du sier ser det ikke så pent ut. Og den bør ikke kokes i såfall, kun blandes i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man KAN bruke lettrømme, men som du sier ser det ikke så pent ut. Og den bør ikke kokes i såfall, kun blandes i.

OK:-) Det er en nødløsning i mine øyne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...