Gå til innhold

Så var det verste over! :-)

Gjest o` jul med din glede...

Anbefalte innlegg

Gjest o` jul med din glede...
Skrevet

Julekvelden i går gikk fint til tross for at mor var dritsur hele kvelden. Men hennes ustabile lune lærer jeg bedre og bedre å leve med. Hun kom med noen spydige kommentarer, men det gikk greit det også. Hadde før jul en peptalk med terapeuten min om at jeg bare måtte forvente diverse fra henne, men at det ikke gjorde noe. Så lenge JEG visste at jeg gjorde mitt beste som vertinne, så var det bra nok. Og det klarte jeg å tenke på i går, selv om jeg omtrent var dritnervøs hele kvelden.

Er så glad for at jeg kom meg "helskinnet" gjennom julefeiringen med mor.

I dag har jeg hatt svigers på middag. Utrolig forskjell. I dag har jeg nemlig bare slappet av og vært rolig inni meg. Koselige folk også. :-)

NÅ begynner julefreden for meg. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner selv at det er godt med en kveld for meg selv nå etter to familiekvelder.

En får være litt stolt av seg selv at en faktisk har holdt ut.

Gjest Kjenner den....
Skrevet

Min far er uforutsigbar,kan være blid og snill men plutselig snur det. Men i år ble jeg positivt overrasket,han var blid i hele to dager,jeg er superfornøyd :-)

Skrevet

Fliiink. La det fortsette i videre møter :-) Nyt resten av juleferien!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...