Gjest o` jul med din glede... Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Julekvelden i går gikk fint til tross for at mor var dritsur hele kvelden. Men hennes ustabile lune lærer jeg bedre og bedre å leve med. Hun kom med noen spydige kommentarer, men det gikk greit det også. Hadde før jul en peptalk med terapeuten min om at jeg bare måtte forvente diverse fra henne, men at det ikke gjorde noe. Så lenge JEG visste at jeg gjorde mitt beste som vertinne, så var det bra nok. Og det klarte jeg å tenke på i går, selv om jeg omtrent var dritnervøs hele kvelden. Er så glad for at jeg kom meg "helskinnet" gjennom julefeiringen med mor. I dag har jeg hatt svigers på middag. Utrolig forskjell. I dag har jeg nemlig bare slappet av og vært rolig inni meg. Koselige folk også. :-) NÅ begynner julefreden for meg. :-) 0 Siter
Gjest athos Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Kjenner selv at det er godt med en kveld for meg selv nå etter to familiekvelder. En får være litt stolt av seg selv at en faktisk har holdt ut. 0 Siter
Gjest Kjenner den.... Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Min far er uforutsigbar,kan være blid og snill men plutselig snur det. Men i år ble jeg positivt overrasket,han var blid i hele to dager,jeg er superfornøyd :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Fliiink. La det fortsette i videre møter :-) Nyt resten av juleferien! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.