Gå til innhold

Depressiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har kroniske smerter og spiser daglig paralgin forte kombinert med Voltaren 50 mg.

Den senere tid har jeg sett at humøret svinger veldig, og her en dag fikk han en knekk. Han føler seg som lite mann og orker ikke noen former for sosialt samvær. Han sier han føler seg som ingenting.

Han er blitt svært asosial etter plagene/medisinene kom i hus, ca 1 år. Kan dette ha en sammenheng? Altså smerter, medisiner og humør.

Jeg ser at han ikke har det noe godt nå. Hvordan kan jeg hjelpe han? Vi har et godt forhold til hverandre, men nå ser jeg at han av og til lukker problemene inni seg. Det er tungt for både han og meg å bare snakke om smerter og negativitet, men mest for han.

Det kan da ikke være heldig å spise så mye medisiner over lang tid? Kombinasjonen nevnt over tar han fra 1 til 4 ganger pr dag. Det er mulig han får operasjon i løpet av våren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...