Gå til innhold

Caloni Makaroni - Ipod Touch


Tvillingmamma

Anbefalte innlegg

Husker du jeg spurte om Ipod Touch? Nå har begge jentene og mor fått til jul :)

Men jeg skjønner ikke alt jeg... har lagt inn albumene på den, overført fra mobilen bl.a. men jeg får ikke spilt av låtene uten at mobilen også er koblet til pc'n.. og jeg ser at albumene ligger der og har klart å lage et par nye spillelister, men når jeg kobler ipod'n fra pc'n finner jeg ikke musikken. Hva gjør jeg galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Sorry, så ikke denne før nå, jeg.

Jeg har egentlig ikke så mye greie på det, annet enn at jeg klarer å bruke min egen ;) Bruker du iTunes når du overfører? Du må ikke overføre bare som om du kopierer fra harddisk til harddisk, det går ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, så ikke denne før nå, jeg.

Jeg har egentlig ikke så mye greie på det, annet enn at jeg klarer å bruke min egen ;) Bruker du iTunes når du overfører? Du må ikke overføre bare som om du kopierer fra harddisk til harddisk, det går ikke.

:) Jeg prøvde å gjøre det som jeg gjør med alt annet av mp3 og mobiler osv. Koblet til og dro de over i iTunes. Har etterpå skjønt at musikken bør ligge på pc'n, så da må jeg løse nøtta i fohorld til at all musikk og lydbøker hos oss ligger på egen server. Men, problemer er til for å løses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

:) Jeg prøvde å gjøre det som jeg gjør med alt annet av mp3 og mobiler osv. Koblet til og dro de over i iTunes. Har etterpå skjønt at musikken bør ligge på pc'n, så da må jeg løse nøtta i fohorld til at all musikk og lydbøker hos oss ligger på egen server. Men, problemer er til for å løses :)

Ah, sånt har jeg ikke peiling på. Men da regner jeg med at du utdanner deg til ekspert på området, sånn at jeg kan spørre deg om det er noe jeg lurer på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sånt har jeg ikke peiling på. Men da regner jeg med at du utdanner deg til ekspert på området, sånn at jeg kan spørre deg om det er noe jeg lurer på :D

:) hehe, vi får vel se ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg prøvde å gjøre det som jeg gjør med alt annet av mp3 og mobiler osv. Koblet til og dro de over i iTunes. Har etterpå skjønt at musikken bør ligge på pc'n, så da må jeg løse nøtta i fohorld til at all musikk og lydbøker hos oss ligger på egen server. Men, problemer er til for å løses :)

Tror ikke at musikken må ligge på PCen. Jeg har alt mitt på en ekstern harddisk og det gikk kjempegreit å overføre til iPhonen via iTunes. Det eneste jeg måtte gjøre var å legge alt inn i biblioteket i iTunes først og så synce det jeg ville overføre til telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke at musikken må ligge på PCen. Jeg har alt mitt på en ekstern harddisk og det gikk kjempegreit å overføre til iPhonen via iTunes. Det eneste jeg måtte gjøre var å legge alt inn i biblioteket i iTunes først og så synce det jeg ville overføre til telefonen.

Oki, Jeg skal prøve igjen når jeg modner, akkurat nå er jeg så lei hele ipod'n at den ligger i en skuff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...