Tvillingmamma 839 0 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Husker du jeg spurte om Ipod Touch? Nå har begge jentene og mor fått til jul Men jeg skjønner ikke alt jeg... har lagt inn albumene på den, overført fra mobilen bl.a. men jeg får ikke spilt av låtene uten at mobilen også er koblet til pc'n.. og jeg ser at albumene ligger der og har klart å lage et par nye spillelister, men når jeg kobler ipod'n fra pc'n finner jeg ikke musikken. Hva gjør jeg galt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni 2 565 0 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Sorry, så ikke denne før nå, jeg. Jeg har egentlig ikke så mye greie på det, annet enn at jeg klarer å bruke min egen Bruker du iTunes når du overfører? Du må ikke overføre bare som om du kopierer fra harddisk til harddisk, det går ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma 839 0 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Sorry, så ikke denne før nå, jeg. Jeg har egentlig ikke så mye greie på det, annet enn at jeg klarer å bruke min egen Bruker du iTunes når du overfører? Du må ikke overføre bare som om du kopierer fra harddisk til harddisk, det går ikke. Jeg prøvde å gjøre det som jeg gjør med alt annet av mp3 og mobiler osv. Koblet til og dro de over i iTunes. Har etterpå skjønt at musikken bør ligge på pc'n, så da må jeg løse nøtta i fohorld til at all musikk og lydbøker hos oss ligger på egen server. Men, problemer er til for å løses 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni 2 565 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg prøvde å gjøre det som jeg gjør med alt annet av mp3 og mobiler osv. Koblet til og dro de over i iTunes. Har etterpå skjønt at musikken bør ligge på pc'n, så da må jeg løse nøtta i fohorld til at all musikk og lydbøker hos oss ligger på egen server. Men, problemer er til for å løses Ah, sånt har jeg ikke peiling på. Men da regner jeg med at du utdanner deg til ekspert på området, sånn at jeg kan spørre deg om det er noe jeg lurer på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma 839 0 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Ah, sånt har jeg ikke peiling på. Men da regner jeg med at du utdanner deg til ekspert på området, sånn at jeg kan spørre deg om det er noe jeg lurer på hehe, vi får vel se ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn 881 0 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg prøvde å gjøre det som jeg gjør med alt annet av mp3 og mobiler osv. Koblet til og dro de over i iTunes. Har etterpå skjønt at musikken bør ligge på pc'n, så da må jeg løse nøtta i fohorld til at all musikk og lydbøker hos oss ligger på egen server. Men, problemer er til for å løses Tror ikke at musikken må ligge på PCen. Jeg har alt mitt på en ekstern harddisk og det gikk kjempegreit å overføre til iPhonen via iTunes. Det eneste jeg måtte gjøre var å legge alt inn i biblioteket i iTunes først og så synce det jeg ville overføre til telefonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma 839 0 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Tror ikke at musikken må ligge på PCen. Jeg har alt mitt på en ekstern harddisk og det gikk kjempegreit å overføre til iPhonen via iTunes. Det eneste jeg måtte gjøre var å legge alt inn i biblioteket i iTunes først og så synce det jeg ville overføre til telefonen. Oki, Jeg skal prøve igjen når jeg modner, akkurat nå er jeg så lei hele ipod'n at den ligger i en skuff 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.