Gjest piken med svovelstikkene 0 0 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har en X som har et veldig kraftig sinne. Han klarer tydeligvis ikke styre dette i noen særlig grad. Jeg vet ikke hvor mange mobiler jeg har kjøpt til ham opp gjennom. pga kasting i sinne. ene mobilen knuste han med bare hendene. igår var inget unntak-bare pga taxi-kø på telefon, men nå kjøper ikke jeg mobiler lengre så... Jeg er nysgjerrig på om dette kan la seg løse eller om han alltid kommer til å ha så eksplosivt sinne? Han har gått på sinnemestringskurs noe han mener har hjulpet veldig - det synes ikke jeg. Han sitter med dataen nesten 24/7-kobler ut.-eller bare kjeder seg-vet ikke. Men etter å ha bodd med ham noen år mistenker jeg at det ligger noe mer enn kun AD/HD umedisinert. Hva er årsaken til dette eksplosive sinnet -ett eneste ord feil så risikerer jeg mobilknusing..eller slenging av datadeler.? Hva mener du/dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.