Gå til innhold

sterke energier


Gjest på'an igjen/energier

Anbefalte innlegg

Gjest på'an igjen/energier

Siden dette høres sykt ut skriver jeg her. Det har seg slik at alle mobilene jeg har hatt er "skrullete",kan mine energier påvirke elektriske ting?

Lyspærer kan også ofte ryke rundt meg,nå har mobilen min vært ekstrem "rar". Hvordan stiller psykiatrien seg til dette?

Er jo ikke noe jeg innbiller meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest på'an igjen/energier

Må dessverre skuffe deg. Det er andre årsaker til mobilens og lyspærenes problemer.

Ok,men det er ikke bare den mobilen jeg har nå,det er alle jeg har hatt. Og i sidesynet mitt ser jeg ofte en gyllden lyskule nå for tiden,rare ting har skjedd i huset også. Og minn sønns mobil låg i en annen etasje uten folk tilstede,men den ringte til meg. Rart! Men får vel tenke at det er noe teknisk på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på'an igjen/energier

Jeg kjenner ei som ikke kan ha noen type armbåndsur, de går bare helt i villa, likeså klokka på mobilen. :o)

Er sånn med meg også,så jeg har ikke armbåndsur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest på'an igjen/energier

Det er feil forum å søke svar på det du lurer på..bortsett fra spørsmålet om hvordan psykiatrien stiller seg til det.

Det er jo bare godt å vte,men tenkte det ville bli tolket som ganske sprøtt. Har lest at mange lyspærer går på psykiatriske avdelinger,men vet ikke årsaken. har også lest at folk lir påvirket ved fullmåne,spesielt sensetive sjeler..men det forblir jo et mysterium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Men må være tilfeldig

Tror ikke du har overnaturlige evner. Men da jeg las dette begynte jeg å tenke på en mann jeg studerte sammen med. Han hadde det problemet at skyvedører ikke åpnet seg når han ville inn på butikksenter og lignende. Så det selv i praksis... at han sto å ventet ved inngangen på et kjøpesenter og den åpnet seg først når jeg kom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på'an igjen/energier

Tror ikke du har overnaturlige evner. Men da jeg las dette begynte jeg å tenke på en mann jeg studerte sammen med. Han hadde det problemet at skyvedører ikke åpnet seg når han ville inn på butikksenter og lignende. Så det selv i praksis... at han sto å ventet ved inngangen på et kjøpesenter og den åpnet seg først når jeg kom :-)

Nei evnene er helt naturlige de...alle har dem,men noen har dem sterkere enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...