Gjest scaredjente 0 0 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har hatt treg avføring i rundt 2 år nå. jeg har også blødd etter avføring. det kan gå opptil 1 uke mellom hver avføring. For noen uker siden hadde jeg kløe rundt endetarmen, mest om kveldene/nettene, men også om dagene, og syntes jeg så noe hvitt da jeg så i speil og derfor satte igang på vermox. jeg fulgte opp hele kuren, men nå etter 2 uker har jeg fått det tilbake! burde jeg starte pånytt? kan dette ha noen sammenheng? Jeg er bare 17 år. kan det være mulig at det er hemoroider jeg har fått? jeg har godt kosthold og er jevnlig i aktivitet hver uke. drikker også mye vann og er flink med hygienen. Fortsatt er avføringen hard. en gang for noen mnd tilbake måtte jeg ta en tablett mot forstoppelse fordi jeg ikke fikk til noe på do. vår så snill og hjelp meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.