Gjest tetouan 0 0 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 HEI.jeg har ett spørsmål.Hva får jeg behplde av ufører trygden hvis jeg flytter utenfor eøs morode.og ett land norge ikke har trygde avtale med??Jeg er 49 år.komt til norge 1986.har bosett i norge 23 år.håpe du kan svare meg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en 0 0 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hentet fra nav sin nettside: Etter reglene i folketrygdeloven, kan du få med deg uførepensjonen fra folketrygden dersom du har minst 20 års botid i Norge mellom fylte 16 og 67 år. Dette gjelder uansett hvilket land du flytter til. For enkelte grupper er det begrensninger i retten til å få utbetalt uførepensjon i utlandet. Dette gjelder de særlige fordelene i pensjonsberegningen for flyktninger personer som er unge uføre. Uførepensjon som er gitt etter unntaksreglene om medlemstid før uføretidspunktet kan ikke utbetales dersom du flytter fra Norge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Advokat Thomas Myran 192 0 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen ikke fant tilstrekkelig informasjon i spørsmålet. Brukeren blir selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon for liknende spørsmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.