Gjest beatrica 0 0 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Uansett hva jeg gjør, så følger denne triste følelsen med meg. Jeg klarer ikke sitte, jeg klarer ikke stå. Jeg klarer ingenting, jeg klarer ikke være I følelsene, fordi de er for vonde. Jeg har lyst å gråte hele tida, men kan ikke. Er sliten, føler meg dårlig..uopplagt og orker ingenting. Går på 20 mg fontex og 5 mg abilify..kan jeg øke fontexen? Lurer på om jeg har en depresjon? Orker bare ikke mer...er så utrolig trist, og nedfor.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olav Femte 2 007 1 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Deprison er falig. Veldig falig. Selvmord er en mulig årsak.. Du må søke hjelp av legen din. To av jeg kjenner tok selvmord av depresjon... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Forutsatt at diagnosen er sikker, og at denne er depresjon, kan du øke Fontex til 30 mg. Hvis diagnosen er usikker, kommer du ikke unna ny kontakt med lege/psykiater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.